Inlägg från: Druid |Visa alla inlägg
  • Druid

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-17 22:48:42 följande:
    För att du hade velat ha nr till hans frisör först?
    Njae, jag rakar ju skallen liksom, så njääej.
    Velour skrev 2011-05-17 22:50:10 följande:
    Ja, det var lite orättvist där. Man borde istället ha uppmanat honom att göra som många av hans lärjungar gjorde, sätta bombbälte på sig själv och BOOM! På så sätt skulle han också få sina eviga 72 jungfrur. Tänk att de berövad honom detta, stackarn.
    Jag tycker liksom att det verkar som att han inte riktigt var så hård som jänkarna fått det att verka. Han skjöts på natten, troligtvis yrvaken endast iförd kalsonger utan vapen till hands. Jag skulle nog kalla det osportsligt faktiskt.
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-17 22:56:45 följande:
    Jag vet nog vad du är efter Men jag kommer inte att ge dig det. Bara för att jag äcklas av USAs politik så ställer jag mig inte på terroristers sida liksom...
    Du kanske tror dig veta, men du kan omöjligen veta, för du har fel. Jag konstaterade bara vad jag tyckte. Men jag är kanske något för snäll. Rent logiskt sett så fick han ju skylla sig själv.
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-17 23:53:51 följande:
    Undrar hur lång tid det tar innan han gör mål
    Jag gör mål när helst jag vill. Stolen är liksom målet. Alltså, mellan stolsbenen och sitsen. Och jag är bra på att sikta. Cool
  • Druid
    Mandi74 skrev 2011-05-18 00:46:33 följande:
    Så flickvännen har aldrig haft blåmärken i ljumsken? Drömmer
    Hon är inte så förtjust i innebandy. Drömmer
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-18 10:05:40 följande:
    Hjärta

Tack för att någon uppskattar min mångfacetterade humor!
    Dina mångfacetterade ögon menar du? Som en flugas? Drömmer
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-18 11:14:39 följande:
    Wow, jag svimmar när du kopplar på charmen Druttis {#emotions_dlg.flower}
    Gör du? Hur är det att svimma när man andas med trakéer? Död
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-18 11:20:35 följande:
    Kittlande...
    Kittlande vore att äta en pizza nu. Måste gå och köpa en. Tyst
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-18 15:51:47 följande:
    Hej, jag bara undrar en grej. MÅSTE man äta sushi med ätpinnar? Jag har så förbaskat svårt att äta med pinnar!
    Man måste överhuvudtaget inte äta sushi. Sushi är nämligen äckligt!
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 17:53:54 följande:
    Det godaste och nyttigaste som finns (äter dock inte algliknande saken) annars är det faktiskt mycket nyttig med nästan noll Fett.
    Du menar kelp va? Det påminner om typ kokade spenatblad. Inte särskilt gott. Sedan är det mycket möjligt att det är nyttigt, men det är ändå inte gott. Tro mig, mina smaklökar har berättat det för mig.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...