Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Quintus Zebra skrev 2011-05-10 00:17:00 följande:
    Dom flesta fransmän var ju intelligenta nog att glädjas åt det. Och Zinidine Zidane är ju från den dagen en av Frankrikes populäraste personer (även om han gjorde bort sig 2006).
    Vaddå gjorde bort sig? Det skulle vem som helst göra. Ja, jag kan hålla med om att han borde vänta tills matchen var slut och slå skiten ur italienaren men what the hell. Man kommer få alltid att minnas honom och enligt mig är han BÄST. Helt underbar personlighet även om han är helt "FEL" enligt min mall.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-10 00:48:24 följande:
    Det låter underligt eftersom det inte stämmer. I islam är alla profeter likvärdiga, Isa är inget undantag. Anser de då också att Judar dyrkar en avgud? Obestämd

Vad jag förstår handlar ju treenigheten om att Isa sas skulle varit Allah(swt) själv. Förvisso är dyrkan av Isa inte Islam öht, men att säga att kristnas gud är en avgud blir ändå fel, eftersom de menar att det var Allah(swt) som antog mänsklig form.
    Nu blandar du helt vilt Bakis.

I Islam så är alla profeterna likvärdiga JA. I Bibeln så står det ingenting om Mohammad och kristna fundamentalister skulle krypa ur skinnet omdom läste det du har skrivit. Använd inte ordet Allah till den kristna guden även om Allah betyder Gud.
    Man anser helt enkelt att det som står i Islam och bilden av Allah i Islam inte överensstämmer med bilden av Gud som kristna tror på.
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-10 08:05:28 följande:
    Sobh be khejr!
    Jag är imponerad!
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-10 08:05:05 följande:
    Hej älskling! Solig
    Hej snygging. Solig
  • I Blackrose I
    Quintus Zebra skrev 2011-05-10 08:18:46 följande:
    Härligt att du kan göra undantag Skrattande
    Han är en av mina favoriter genom alla tider också.
    Ja, dom allra flesta hade nog reagerat så. Men jag har högre krav på honom. Om han hade väntat till efter signalen och inte gått i Materazzis fälla så hade han ju mycket väl kunnat kröna sin karriär med ett VM-guld till.
    Känns lite bittert att Materazzi mer eller mindre lyckades avgöra finalen genom att kalla en medspelares syster för hora (eller vad han nu sa)
    Nja, jag ska ju inte leva tillsammans med honom så............
    Så är det. Det är bara att acceptera faktum att männen från varma länder har för hett temperament. Han måste ju visa att han är arab. Jag tycker faktiskt inte han gjorde fel. Hade jag varit en man så hade materazzi fått en hårdare slag än så.
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-10 08:23:22 följande:
    Jag rodnar. Skäms
    Hehe, varför? Var lärde du dig det?
  • I Blackrose I
    Druid skrev 2011-05-10 08:25:32 följande:
    Jag har inte klivit ut ur någon garderob. Jag har överhuvudtaget inte gått och ställt mig inne i garderoben. Det är bara du som misstolkar, överdriver och tokretas. Dumma dig! Gråter
    Naaaaaaw, kramar om Druid.
    Synd om honom Bakis. Han är inte van att umgås med två blattetjejer med hormonerna upp i halsen på dom.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-05-10 08:31:25 följande:
    What?

{#emotions_dlg.djavulsk}
    Vilken mening tog emot? Jag skrev så provocerande att jag inte vet vilken mening du menar.
  • I Blackrose I
    TheCoopers skrev 2011-05-10 08:31:14 följande:
    Att de inte sjunger nationalsången är för att de inte kan den eller för att de skiter i den . .. och då kan vi inte skylla på svartskallarna eftersom det faktiskt är mest svennebananer som spelar .

JAG ÄLSKAR förövrigt Hockey .. what a sexy sport !!!!!
    Hockey? Obestämd Du är bortom all räddning. Försvenskad. *Skakar på huvudet*

Det ska vara Fotboll.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...