Inlägg från: Druid |Visa alla inlägg
  • Druid

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Velour skrev 2011-05-17 16:47:22 följande:
    Okej. Tack för tips!
    Jag rekommenderar också en liten klosax istället för en tångliknande kloklippare. De är betydligt lättare att hantera.
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 16:56:06 följande:
    Mmmhmm, de saxarna som har ett hål typ?
    Ja precis! Skillnaden är enorm. Jag tycker att det är mycket lättare med en sådan. Det är dessutom lättare att bedöma hur mycket man klipper av osv.
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 17:00:13 följande:
    Min katt hatar att få sina klor klippta.
    Hon skriker, rivs, sparkas, bits och fräser.
    Mycket onice. Har försökt att göra det i sömnen men tyvärr sover ju katter inte djupt alls.
    En av mina katter är ungefär likadan. Nästan omöjligt att klippa hans klor. De andra två däremot tolererar det.
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-17 17:39:39 följande:
    Yo bitches, wazzzap?

Sluta snacka kattdäggdjur!
    Familjen Felidae är helt enkelt ett ämne som går att prata om hur länge som helst. Tungan ute
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-17 17:45:28 följande:
    You´re looosin´me...
    Lätt fångat lätt förgånget, eller hur säger man? {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-17 17:50:25 följande:
    Äh, du klarar dig nog. Finns många fiskar i havet Solig
    Men vad fan. Det var ju jag som förolämpade, inte tvärtom.
  • Druid
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 18:08:16 följande:
    Så nu har jag fått ur mig allt jag ville säga. *Nöjd*

Vad händer här?
    Rose, Dorian tycker att sexualitet och reproduktion inte har något samband. Det är vad som pågår. Dock inte i denna tråd.
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-17 18:23:38 följande:
    Ja  

Om ni orkar så kan ni ju skaffa en katt också och hjälpa dem att komma överens. Vid ett tillfälle, när jag var tonåring, så hade vi både katt och hund hemma. Katten var vuxen och hunden var en valp. Det var ett jävla liv, inte bråk, men antingen jagade hunden katten eller så jagade katten hunden. Men när de skulle sova så kröp de ihop och sov inpå varandra  
    Jag har tre katter och en hund. Och i ärlighetens namn kanske även en och annan dammråtta. Flört
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-17 18:31:56 följande:
    Då blir det pli på hunden va? Tre mot en liksom. 

Nejdå, klart olika djur kan bli kompisar. Men dammråttor gillar vi INTE! 
    Njae, hon verkar i alla fall tycka mer om katter än hundar, så det funkar bra. Hon har fått ett par rispor när hon har varit för närgången, men annars så är de vänner.

Instämmer, dammråttor borde utrotas.
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-17 18:50:10 följande:
    Är de mer eller mindre uppvuxna med varann? 
    Två av katterna är det. Den tredje katten är fortfarande på inslussningstadiet. Det var en jag "blev tvungen" att omhänderta. Hunden likaså, även om den redan passar in bra i flocken.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...