Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Väderhatt skrev 2011-07-01 20:23:05 följande:
    En av mina katter trillade ned i toaletten förut när jag öh, använde toaletten. Foten i munnen
    Du kanske skulle börja ge den vatten alternativt erbjuda ett ligg av rätt art...
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-01 20:26:27 följande:
    Ok, ja då vet jag vad du pratar om.
    Du glömde ett nick föresten.
    What What??? Måste veta vad han mer ställt till med.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun

NGWP, jag har inte min rump-bild här, annars hade jag såklart bjudit på den ;)

Slynig avatar förrsten! Skål

• Noun
    stortå skrev 2011-07-01 20:43:39 följande:

Va? Såg du NG?

Tjena Bakis, long time no see

Hej raring! NU längtar jag efter den där ölen... Miles away :P
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-01 20:36:09 följande:
    Han får berätta.
    Jag är rädd för honom. Vill inte ha stryk.
    Vill du inte?
  • Noun
    stortå skrev 2011-07-01 20:47:33 följande:
    Närmare än du tror...
    Är du i Kairo?
  • Noun
    stortå skrev 2011-07-01 20:48:23 följande:
    Aja, lite mus vill även kastrat ha
    Visst gillar jag förolämpningar, men går du inte för långt nu? Stackars "Väderhatt"?

(Hmmm, ska kalla dig för Börje tror jag. Det börjar bli jobbigt att hålla ordning på vad du heter för stunden)
  • Noun
    stortå skrev 2011-07-01 20:49:10 följande:
    Fan, jag kommer inte på ngt fyndigt... shit sorry
    Det räcker med öl.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-01 20:49:48 följande:
    Är det en kuggfråga?
    Om du gilla'rt
  • Noun
    stortå skrev 2011-07-01 20:51:48 följande:
    va?
    He he, det är inte du som är Börje.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...