Inlägg från: Druid |Visa alla inlägg
  • Druid

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-16 00:33:23 följande:
    Hur skola dessa tillämpas? *tveksam*
    10% av alla inkomster går till ishockey, och alla barn måste ishockeymönstra vid sju års ålder. Klarar de mönstringen så blir de utplacerade i ishockeylag.
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-16 00:47:53 följande:
    Låter nästan lite religiöst. Kräks
    Det gör det inte alls. Det låter som ett sätt att fostra fram bättre ishockeyspelare.
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-16 23:08:08 följande:
    Finnbögisland!
    Apropå finnarna så tycker jag att det är direkt olämpligt att det finns en finsk flaggasmiley här. Plus
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-16 23:10:02 följande:
    Mjaooo...

Vad är ö:en i slutet till för? Föreställer mig dig som går omkring, heilar med högerarmen och håller i en ölburk i den vänstra och skriker "Sverige!" men som plötsligt snubblar på en sten och gör en face plant. 
    Ö:et är till för att skapa en slags ändelse som hör hemma i strupen hos ett fotbollsfyllo som raglar omkring med en alkisöl i handen halv sju en sommarkväll.
    Jäjd skrev 2011-05-16 23:10:47 följande:
    Mmm Druttis gillar att spontanheila har jag förstått
    Lögn och båg och förbaskad dikt!
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-16 23:13:07 följande:
    Lite som Ticks eller?
    Brrr, jag hatar fästingar.
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-16 23:14:43 följande:
    Ok, men då verkar resten passa in på dig alltså. Då vet vi det. Next!
    Anar jag ett försök till lite aftonpolemik?
  • Druid
    Velour skrev 2011-05-16 23:18:07 följande:
    Assååå, jag är inte lika kåt på Aftonbladet som du är. Bara så du vet. Aftonbladet är för rasister.
    Vadan dessa anklagelser? Bör jag skaffa en advokat? Aftonlögnen läser jag dock inte. Eller jo, det händer att jag tar en titt på deras nätupplaga emellanåt.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 23:18:29 följande:
    Druid, jag tror min katt har en fästing på benet. Sist hon hade en fästing började jag gråta lite av rädsla.
    Hur tar du ut dem?
    Jag tog bort en fästing som satt i min hunds öra för någon vecka sedan. Då använde jag bara de verktyg som naturen givit mig, dvs. mina händer. Annars så är ju sådana där pennliknande ting med en liten ögla helt utmärkta. Finns inget enklare sätt att plocka fästingar med än med sådana.
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 23:23:56 följande:
    Gaahhh jag får panik när mina händer rör en fästing.
    Jag brukar använda papper...men tycker det är så sjukt äckligt.
    Ja, höftkvalster är vidriga. Man borde utrota dem.
  • Druid
    Jäjd skrev 2011-05-16 23:24:57 följande:
    Alltså det finns fästinghalsband och fästingplockare... Finns även droppar men de är värdelösa.
    Droppar? Du menar fästingjuice eller? Har du smakat det? Skål
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...