Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Förresten NiceGirl; Varför härjar du inte skiten ur dårar längre? Har du tröttnat? Jag saknar dina milslånga inlägg om migration, jag lärde mig massor av dem!

En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 21:58:19 följande:
    Gud vad jag känner att jag verkligen bidrar till tråden idag...
    Du är ju söt iaf. ;)
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-16 21:58:57 följande:
    Jag tror han är arg på mig
    Va? Vad har du gjort? Vad kan någon rimligtvis göra Drutten som han inte råkat ut för 100 ggr redan..?
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-16 21:59:46 följande:
    Det är bara snusk och snusk nu med henne. Ofattbart att spilla sån rå talang på snusk.
    Verkligen. Snusket kan ju andra sköta... ;))
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-16 21:59:38 följande:
    mmmm jag tror bestämt att så är fallet . Han började gilla svartskallar dessutom . Kan aldrig vara hälsosamt Flört
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Noun
    Velour skrev 2011-05-16 22:02:21 följande:
    Tycka om?
    Oh shit! Du menar inte..? Nej- otänkbart! Drömmer
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 22:05:53 följande:
    Jag härjade lite i en PK-tråd idag.
    Men alltså jag är en periodare. Jag orkar i perioder, nu orkar jag inte.
    Allt är uttjatat. Tuggummit har förlorat sin smak.
    Ok. jag fattar vad du menar...
  • Noun
    Velour skrev 2011-05-16 22:06:52 följande:
    Fast jag kanske uppfattade din fråga helt åt helvete. Menade du inte saker som han ännu INTE råkat ut för?
    jo
  • Noun

Godnajt fokes!

• Noun
    Velour skrev 2011-05-17 12:25:58 följande:
    Nice Girl, jag fick svar tillbaka av handledaren som var väldigt intresserad av förslaget att inför Ayn Rand i ämnet Så jag föreslog en bok jag inte ens har läst själv men som av beskrivningen verkar passa superduperbra.

All thanks to you, tjejen! 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...