Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
Anton Chigurh skrev 2011-05-06 23:22:47 följande:
Nice Girl Wrong Place : Du har fanimej hunnit med en hel del du också, hur är det möjligt att hinna med allt det där när du har en dotter att se till också, för jag har förstått att du inte "missköter" henne på nåt vis utan hinner med både studier och din dotter. En del människor är fan makalösa. Jag har inga barn men hann för bövelen inte med på gymnasiet ändå. Fast i sanningens namn hade jag 2 vita möss å ta hand om, det var säkert därför mina studier blev lidande. När jag tänker efter.
Men i vilket fall, NGWP, så är du i sanning en imponerande varelse .
Med detta sagt har jag en önskan också : Skulle du vilja vara så snäll å byta nick till ett namn ist, jag vill kalla dig vid NAMN, inte nån konstig jävla metafor eller vad det nu är dur har som nick. Snälla.
Jag har ett stort behov av alla typer av stimulans. Min dotter är också snarare en inspiration än något annat. hon är stencool. Plugget sköter jag på dagen, dottern på kvällen och på helgerna. Hon är ju i den åldern när hon har mycket fritidsaktiviteter, sover över hos vänner och är ute och leker nästan hela tiden. Så vi försöker hitta på något tillsammans varje vecka, ensamma, typ bio eller gå på stan, man hinner så sällan med varandra under veckorna -
Den här helgen är hon hos sin mormor och morfar, hon är det enda barnbarnet och mina föräldrar bor långt bort så de kidnappar henne ibland.
Hahahaha ja vita möss är sannerligen krävande varelser, ett ansvar man inte får skita i helt enkelt
Everything isn't for everybody helt enkelt. Du sysslar med saker som jag aldrig skulle fixa, det gäller att finna sin grej i livet liksom
Byta nick? Nej du Anton, mitt nick håller jag kärt.
Du får gärna kalla mig Maria om du vill. För så heter jag.