Inlägg från: Druid |Visa alla inlägg
  • Druid

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-15 02:11:45 följande:
    Har jag större allmännytta av rumpkunskapen där menar du?
    Det tror jag inte, men en taliban skulle förmodligen tukta dig så att du inte längre skulle vara lika kvick att uttrycka hemskheter. Så det vore snällt att sälja dig till en taliban. Han skulle liksom uppfostra dig.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-15 09:51:41 följande:
    Det smärtar i mitt hjärta

Surikater och katter och faktiskt de coolaste djuren som finns.
    Hos surikaterna har vi hela livsstilen, hur de håller utkik, vaktar sitt revir och har en mean organisationsförmåga.
    Oh katter...ooooohhhh katter. Om jag var ett djur skulle jag helt klart vara en katt.
    Smarta, smidiga, graciösa, vassa klor, spinnande, lekfulla, livsnjutare som är så mjuka och tillgivna och är helt underbara att borra in näsan i och dra in doften...
    Ja, alltså bland de coolaste djuren. Det finns ju fler som har samma häftighetspoäng. Däribland genetter. Tungan ute
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-15 10:03:27 följande:
    Jag har faktiskt aldrig sett en genett på riktigt, men ja, de är coola.
    Har du sett den där kattrasen som ser ut som en minitiger?
    En sådan vill jag ha...

Eller en Bengal för all del *drömmer*

Som en tiger? Du menar nog rasen Toyger. Men jag tycker inte att de ser så väldigt speciella ut. En av mina katter är förresten bengal, fast inte med färgvarianten som på din bild, utan "snöbengal" (Seal lynxpoint spotted). Cool

Jag skulle vilja ha en Serval.
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-15 10:18:12 följande:
    Åååhhh jag vill också ha en!
    Men är de inte dyra?

Nu blev jag lite avis både på dig och Bakis...
    Köp en då. Flört
    Noun skrev 2011-05-15 10:20:40 följande:
    Min kostade 15.
    Det var billigt minsann. Till och med huskatter brukar ju gå för tio kronor tassen. Drömmer
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-15 10:19:49 följande:
    Ja, jag frågade ju om det var en bengal på bilden, men du bara ignorerade mig Skrikandes
    Nej, på vilken bild? Den i tråden är en huskatt, den jag har bild på i galleriet är bengal. Glad
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-15 10:22:12 följande:
    Druid; Lynx är väl blåögd? Eller minns jag fel?
    Ja precis, han är blåögd. Nykastrerad dock, annars hade jag försökt övertala dig till parning. Alltså mellan katterna!
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-15 10:21:15 följande:
    Ah...

Era katter ligger flera samhällsklasser över min katt.
    Jag (som vänstervriden PK-människa) tog givetvis min katt från ett katthem. Alltså hennes mamma hittades med kattungar under en bro, hade inget hem, togs in och jag valde den nästan blinda katten, för att jag är så solidarisk och trodde att ingen annan skulle vilja ta hand om henne

Nu är hon ju 3 år och vet vart alla möbler står så hon springer inte in i dörrar lika ofta hahaha...bless her...
    Katten jag hade innan var döv.
    Jag har två huskatter också, den ena av dem var en katt som blivit utslängd, så även jag har gjort en god gärning. Flört
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-15 10:26:37 följande:
    Ja, i galleriet. :)

Nå, är det lynx som har blå ögon? Det var några år sedan jag var inne på det där med att kolla...
    Har inte sett att du har frågat. Men ja, lynx har blåa ögon.
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-15 10:27:54 följande:
    AHAHAHAAAA!

Välkommen in i gänget Druid!!!
    Det är elakt att skära bort förklarande text och få det att se ut som att jag skrivit något ¨med annan innebörd. Skrikandes
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-15 11:48:57 följande:
    Varför skickar folk PM till mig angående hur man hanterar en muslim? Ni som vet allt.... Hjälp mig!
    Ingen aning, men om det är en trend så kanske jag borde göra det jag också. Bäst att vara hipp liksom.
  • Druid
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-15 10:53:26 följande:
    Om min dotter gjorde så hade jag gift bort henne med en taliban.

GUD så ELAKT!
    Skäms på dig!
    Jag säger ju att hon borde säljas till en taliban. Vi kan dela på pengarna.
  • Druid
    Noun skrev 2011-05-15 11:57:30 följande:
    Kanske det. Det går ju ganska dåligt för dig med hanteringen...
    Hanteringen? Vilken hantering?
    I Blackrose I skrev 2011-05-15 12:41:23 följande:
    Hej på er

Saknat mig?
    Skulle du bli sårad om jag sa nej?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...