Inlägg från: MrsAssault
|
-
-
Aha! Nu kryper det fram.Ernst Hugo skrev 2011-07-23 20:41:09 följande:Visste det var något med att som hängde samman med kuken när jag alltid gillat bruna skjortor o koppel. *L*
-
Jag lyssnar på Prince för första gången på säkert ett halvår och blev helt lycklig och uppfylld Ibland vet man inte vad man behöver förrän man får det
-
Och innan ni kommer dragandes med nån bullshit att Prince är dålig så vill jag att ni kollar på detta
-
Min son ska heta Prince for real, det bestämde jag när jag var 12 typ haha men det kanske inte blir tilltalsnamn
-
Du är en jävla bäver dudesumpbävern skrev 2011-07-23 23:03:33 följande:Ni är så sjuka
-
Varför inte?sumpbävern skrev 2011-07-23 23:06:56 följande:Men varför?
-
Jaså det låter så nu när du fått reda på att jag inte är muslim.sumpbävern skrev 2011-07-23 23:06:13 följande:Yes, and i löööw you
-
Världens två snyggaste kukar är omskurna, de tillhör Rocco och min man. Men jag är inte omöjlig heller, har "haft" fler icke omskurna än omskurna. Men måste nog säga att jag tycker det är lite nasty med hud.Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-23 23:09:46 följande:Jag måste erkänna att oomskurna helt klart är mer estetiskt tilltalande.
MEN, när den är hård är det ju typ ingen skillnad.
Och den snyggaste kuk jag sett i mitt liv, sitter på en icke omskuren man. Jag är allt annat än omöjlig mao.
-
Av samma anledning som man föds med en blindtarm och en svanskota typ?sumpbävern skrev 2011-07-23 23:14:12 följande:UVI?
Varför föds pojkar med förhud om den inte på något vis behövs?