Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-19 18:02:28 följande:
    Jag har inget emot dig som sagt Jaded. Har bara svårt för folk som tycker en massa om mig. Även om du inte har skrivit rakt ut att du tycker jag är äcklig så spelar det mindre roll. Du tycker att en handling jag har gjort och som ungefär hälften av mina släktingar/grupp har gjort/gör är äckligt. Det räcker för mig.
    Du får som sagt tro/tycka vad du vill. Varför vill du ha fred med mig?
    Ok men om jag ligger med min pappa eller min dotter ( när hon blir äldre ) med sin pappa ... är det OK om båda är med på det ?

Man måste få tycka olika och uttrycka det ..

Tex mina döttrar och deras kusiner .. de umgås väldigt tätt och min dotter refererar till sina kusiner som syskon . Jag hade inte tyckt att det var ok om de sedan valde att leva tillsammans . Har jag fel i att tycka så ?
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-19 18:28:56 följande:
    Bra, bra. Jag ska klä av mig naken och gå och duscha av mig en arbetsdag om nu någon antecknar.
    antecknar och springer efter !
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-19 20:52:54 följande:
    Jag vet inte om det är fel på min svenska eller om det  är vissas oförmöga att ta till sig det jag skriver utan att förvrida det hela så in i helskotta fel.
    Var har jag skrivit att sex mellan föräldrar och barn ska vara OK? Syskonsex däremot borde inte hamna under incestlagen och vara straffbart.

Vet du en fantastisk sak? Dina döttrar kommer ge blanka F*n i vad du tycker den dag dom förälskar sig inågon vare sig du tycker det är Ok eller ej.

Vad två vuxna människor väljer att göra har inte du med att göra även om du råkar vara mamma till en av dom. Förbredd dig för den dag.

Min son är bästis med vår grannes dotter. Dom är tillsammans dygnet runt nästan. Skulle du rynka på näsan om dom skulle få för sig att ha en sexuell relation, gifta sig och skaffa barn med varandra en vacker dag? Nu blir det ju inte så men tänk om....

Du får tycka vad du vill men och vill du tala om det du tycker för andra så gör det men man kan faktiskt visa lite hyfs, respekt för andras känslor. För mycket begärt?
    Rose rose rose ... När har jag INTE visat dig respekt ? Jag är ytterst återhållsam när jag diskuterar med dig och skriver inte ens hälften av det jag tänker .. det är DU som eldar upp dig !

Jag försöker förstå vad skillnaden är att en förälder har sex med sitt vuxna barn eller om två syskon har sex ?
    OM nu båda är med på det ... varför skulle det vara en skillnad isåfall ?

Nej jag har inte med det att göra men jag kan fortfarande ha ÅSIKTER om det .. precis som du har . Det vänder sig i magen på mig när jag tänker på att jag skulle ha sex med min bror eller syster . Men alla gör såklart som de vill .

Jag gör en STOR skillnad på om man är släkt eller inte ..  go ahead om du vill ligga med din bästis ! Varför skulle det vara ett problem ?
    Att ligga med sitt syskon som man växt upp med ... det är för mig ofattbart .

Hur skulle du reagera om dina söner blev kära och hade sex ?
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-19 21:48:19 följande:
    Du behöver inte svälja nånting. Enbart acceptera att alla inte tycker som du, och det är minst lika okej.
    Själv gillar jag inte att svälja
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-05-20 08:34:36 följande:
    Jag tycker vuxna människor kan få ligga med vilka de vill, men det är ju sjukt äckligt om det är en förälder och barn även om barnet är vuxet.. syskon känns helt okej för mig, alltså tänk om man är adopterad t.ex och träffar ett av sina biologiska syskon i vuxen ålder och blir kär. Ska man stå i vägen för det då?
    Fast då borde ju det vara samma sak .. syskon / föräldrar ? egentligen är det ju bara vad man tycker själv .. för vart är skillnaden ?

Ja men en massa what ifs såklart det är ett helt annat scenario eftersom man då inte har växt upp tillsammans som en familj och kanske inte ens vet om att man är syskon . Not much to do då .. kanske låta bli att skaffa barn ?

Jag kan förövrigt inte stå ivägen för någon alls ... är stor som en mygga
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-20 08:37:55 följande:
    MrsAssault skrev 2011-05-20 08:32:24 följande:
    jag sväljer helst, blir så kladdigt annars
    Bara jag som uppskattar smaken?

Godmorgon!
    Kräks kräktes lite i munnen !

Godmorgon ! {#emotions_dlg.flower}
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-20 08:48:24 följande:
    Ja alltså jag ser inga negativa aspekter alls.
    Det skulle vara om man får det i ögat då. Men that's it.
    Ja ögat är inte speciellt trevlig alls ... jag trodde jag skulle bli blind för livet !
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-05-20 08:48:55 följande:
    Jo det är sant. Det känns ju som att något gått fel i hjärnan om syskon som växt upp tillsammans har en kärleksrelation.. även om de är vuxna. Men det är inte lika sjukt som en förälder med sitt barn. Man är ju liksom alltid lite underlägsen sin förälder oavsett hur gammal man är själv..
    Ja då lämnar vi det där !

Tjiihoo nu är det FREDAG !
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-20 08:53:40 följande:
    Ja det känns ju så!
    Alla män borde få påkletat lite spermapå sina ögon.
    Ja vilken FAB idé !!

Jag drömde förresten om dig och Jaded i natt .... mooooahahahah WEIRD !

Stalker varning ?
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-05-20 09:00:49 följande:
    Japp! Jag hade fredag igår och nu har jag två lördagar och sen söndag!
    määäh fuskigt !
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...