I Blackrose I skrev 2011-05-19 20:52:54 följande:
Jag vet inte om det är fel på min svenska eller om det är vissas oförmöga att ta till sig det jag skriver utan att förvrida det hela så in i helskotta fel.
Var har jag skrivit att sex mellan föräldrar och barn ska vara OK? Syskonsex däremot borde inte hamna under incestlagen och vara straffbart.
Vet du en fantastisk sak? Dina döttrar kommer ge blanka F*n i vad du tycker den dag dom förälskar sig inågon vare sig du tycker det är Ok eller ej.
Vad två vuxna människor väljer att göra har inte du med att göra även om du råkar vara mamma till en av dom. Förbredd dig för den dag.
Min son är bästis med vår grannes dotter. Dom är tillsammans dygnet runt nästan. Skulle du rynka på näsan om dom skulle få för sig att ha en sexuell relation, gifta sig och skaffa barn med varandra en vacker dag? Nu blir det ju inte så men tänk om....
Du får tycka vad du vill men och vill du tala om det du tycker för andra så gör det men man kan faktiskt visa lite hyfs, respekt för andras känslor. För mycket begärt?
Rose rose rose ... När har jag INTE visat dig respekt ? Jag är ytterst återhållsam när jag diskuterar med dig och skriver inte ens hälften av det jag tänker .. det är DU som eldar upp dig !
Jag försöker förstå vad skillnaden är att en förälder har sex med sitt vuxna barn eller om två syskon har sex ?
OM nu båda är med på det ... varför skulle det vara en skillnad isåfall ?
Nej jag har inte med det att göra men jag kan fortfarande ha ÅSIKTER om det .. precis som du har . Det vänder sig i magen på mig när jag tänker på att jag skulle ha sex med min bror eller syster . Men alla gör såklart som de vill .
Jag gör en STOR skillnad på om man är släkt eller inte .. go ahead om du vill ligga med din bästis ! Varför skulle det vara ett problem ?
Att ligga med sitt syskon som man växt upp med ... det är för mig ofattbart .
Hur skulle du reagera om dina söner blev kära och hade sex ?