Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-06 14:31:35 följande:
    Obestämd

Jag vet att jag kan flörta för mycket ibland men man kan faktiskt säga ifrån. Säger någon till mig att h*n inte gillar det så gör jag det inte. Inte mer med det men ingen av er här itråden har visat att ni haft något emot det.
    Äsch jag tycker du håller det på en bra nivå
    Och vem är jag att döma liksom...

Nej flörta på du! Väntar bara på att Druid ska dyka upp!
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 14:28:00 följande:
    Respekt tillbaks till dig, NGWP!

Och tack, för respekten.

Sexmoralism är bland det värsta jag vet så jag tycker att det är underbart att andra kan vara mer öppna och avslappnade, det ligger inte riktigt för mig bara.
    {#emotions_dlg.flower} En blomma kan du få iallafall, det är varken flörtigt, snuskigt eller sexmoraliserande!
    En gyllene medelväg helt enkelt.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 14:33:13 följande:
    Du får väldigt gärna suga på mina bröst. Duschade imorse med Granatäppleschampoo så jag luktar helt underbart om jag får säga vad jag tycker.
    Hhahahaha and here we go!

Att suga på bröst är faktiskt väldigt trevligt...

*Ser QZ smyga ut genom dörren...*
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 14:35:55 följande:
    Druid är din även om jag tycker han ser OK ut så håller jag mig till Anton i denna tråd. Glad
    Druid är inte min!!!
    En nationaldemokrat!!!???

Kan jag inte få ett hörn av Anton!? Det räcker med ett öra!?
    Snälla?
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-05-06 14:40:04 följande:
    Ja, den lever. Du skulle sätta i halsen om du vill vara med. Då får du svar på din fråga om vad jag exakt håller på med.
    Rose, jag spelar en ganska bra roll här ute i forumet.

Tro mig, jag sätter verkligen aldrig i halsen...annat än när det beordras.
    Nu snackar vi om något annat hahaha...
  • Nice Girl Wrong Place
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 14:39:52 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:26:44 följande:
    Mmm precis, det handlar ju just om tillit. Detta är trots allt bara FL (om vi ska hålla oss på denna arenan) och det är inte mer än ett skönt tidsfördriv.

Jag tycker du du säger låter mycket sunt helt enkelt.
    Uppfriskande!
    Att flörta, även på skoj, förstår jag kan kännas olustigt, jag kände likadant, sedan "träffade" jag Rose och hon drog ner mig i fördärvet på direkten (ba skojar Rose ).

Ja nu får du sluta vara så allvarlig, det skulle kanske vara nyttigt för dig att hänga med oss och vår nyfunne polare "Druid" som faktiskt röstat på ND. Inte i detta valet dock. Men ändå. Vi försöker bygga broar här.
    Know your enemy osv.
    Ja, jag skulle nog absolut kunna lära mig att vara lite mer avslappnad. Grejen är ju att jag inte är riktigt så här seriös privat. Vet inte riktigt varför jag har blivit en så vänlig, hedersam och seriös person just när jag debatterar. Men det beror nog på att jag från början ville ta avstånd från all pajkastning och mobbning som finns på nätet, och att jag tror att en mer seriös diskussion är möjlig och att det skulle kunna vara ett sätt att motverka fördomar.

Som sagt, mer nu än någonsin blir det väl tydligt att jag behöver HJÄLP. Jag är ju kroniskt seriös, till och med i ert sällskap Flört .

Help meeeeeeee!
    Ja du har hamnat på rätt ställe...

Jag tror också det underlättar när man lär känna folk här. Som jag, Jaded, Cooper, Rose, MrsAssault och Bakvänd (som jag iofs inte känner så bra ännu), vi är liksom helt införstådda med vad som "gäller". Sedan lär man känna andra och då blir det mer en...avslappnad atmosfär där man vet att det är ok att flirta, driva med varandra osv.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...