Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

TheCoopers skrev 2011-05-04 20:01:51 följande:
    mäh det är ju Rose som har matsexfetischer !
    Jag trodde du vikarierade. ;)
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-04 20:04:05 följande:
    Jag fattar ingenting...

Shit, fisen är betydligt snyggare än ag föreställt mig alltså!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-04 20:14:18 följande:
    Förresten ligger han med benet ?
    Var inte så hård, det är ju den enda bit han klarar själv.

För övrigt kan det inte vara lätt att pricka rätt på den där spetan.
  • Noun
    fisförnäm skrev 2011-05-04 20:11:08 följande:
    Tyvärr så behöver det vara lite dåligt och tråkigt ibland för att man ska kunna uppskatta det som är bra och roligt.

(Inser att jag låter väldigt tråkig nu)

Nu spårar ju tråden ur också... Tur att det är hockey på TV. Hej då, fjortisar!
    Yes. Mer krig åt folket så vi kan uppskatta freden sedan!
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 20:18:04 följande:
    MÄH, varför skriver ni så mycket när jag inte är här?
    Det är ju då vi hinner få luft Cool
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 20:32:07 följande:
    Skäms
    Nej nej inte så!!! Jag gillar att bli andfådd och utpumpad!
    Kyss
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 20:55:00 följande:
    Skit, vill inte........
    Äh, vad då Rose? Vill inte vad?
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-04 20:56:08 följande:
    Jag tycker också att det är grymt tidsödande att behöva gå på muggen.
    Jo, jag vet att ni nationalister hellre lägger tiden på att tracka invandrare...
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-04 21:11:00 följande:
    Jag har inte för vana att dra upp min religion och får kortslutning när folk frågar mig vilken religion jag har. Det är det heligaste jag har och känner mig befläckad att föra en diskussion om min tro med en sån som du-vet-vem.
    Aha. Well, jag har väl inte hängt med då... Skit i det där! Lämna fundamentalister åt mig istället, jag är van att få stryk av dem ;)
  • Noun
    Mandi74 skrev 2011-05-04 21:17:55 följande:
    Pms?
    Jo, jag undrar ofta om det är vad som drabbat dem.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...