Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

MrsAssault skrev 2011-05-18 20:30:59 följande:
    Jag funderar på det iaf! Nu när de är så många här kanske man kan göra sig en hacka. Men är du säker att du inte ska ha en? Du får kompispris
    Hur mycket ska du ha?
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 19:40:30 följande:
    Mmm, tänk att jag äter medicin som jag måste ta flera gånger men som jag inte rekommenderades att göra under graviditeten och det gjorde jag självklart inte heller.

Att gå runt med ständig huvudvärk i över 9månader och sen få havandeskapsförgiftning som gjorde allt tusengånger värre där jag vägrade ta medicin för jag var livrädd att skada barnett är ingenting jag önskar någon. Det enda som lindrade allt något var massage och att meditera vilket jag gjorde med bägge sönerna. Ah, nu är det gjort och ALDRIG mer. INGA FLER. ALDRIG NÅGONSIN!
    åh jag kan nog tänka mig en knodd till jag .. gärna tvillingar !

det är det värt !
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-05-18 21:26:12 följande:
    Du får inte följa med mig till sushirestaurangen då! Bara de som håller med mig får följa med!
    men va fan va taskigt!
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-05-18 21:30:27 följande:
    Åh, kladdkaka. Jag får ont i kroppen av bara själva ordet. Så mycket älskar jag den Hjärta
    I kNOWWWWW .. jag var tvungen att baka en efter att skrivit det inlägget .

Fick nästan en orgasm när jag tryckte i mig den .....
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-05-18 21:37:57 följande:
    Det är de svarta sakerna. De ser inte särskilt goda ut heller, men kanske tillsammans med resten av maten är de helt OK? 

Äh, jag får helt enkelt smaka och se. Egentligen är jag inte så överförtjust i fisksmak och de säger att sushi smakar ungefär som gravad lax, vilket jag alltså är måttligt förtjust i. Men nu är ju fisken och annat inrullat i ris och diverse så det blir nog en spännande upplevelse! 
    Joo men det är SKIT GOTT!  California rolls .... MUMS !

sen kan du ju fega lite om du inte gillar gravad lax och ta vego sushi tex med avocado , ägg ... eller med räkor .
    så förbannat gott !

"Mamma sushi "är ofta vego .

Bor Fröken i Stockholm ?
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-18 21:48:45 följande:
    Får skaffa mig nya älskare helt enkelt.
    Ta mig ! Ta mig ! *hoppar upp och ned *
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-05-18 21:52:05 följande:
    Om du är snäll så kan jag köpa hem åt dig
    Åh schysst ! Jag tar en mellan Vego tack ! och 4 philadelfia rolls på sidan av .
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-18 21:52:12 följande:
    Såklart, du är redan en del av mitt harem. Tagen ganska ofta är du också Oskyldig
    Hjärta
  • TheCoopers
    Velour skrev 2011-05-18 21:56:56 följande:
    Nope, bor inte in da sitti. Men vi har en del bra sushirestauranger här jag bor. Bara det att jag tidigare inte varit intresserad av att äta. Nuförtiden äter alla runtomkring mig sushi så då blev jag nyfiken på att pröva. 

Jag tror jag kommer att beställa en av varje helt enkelt, med fisk, utan fisk osv. Måste ju hitta mina favoriter bland alla dessa. Sen återkommer jag med recension (stavning?)
    ahhh ja men gör så ! Se upp med WASABIN !
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...