Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-18 18:33:56 följande:
    Har heller aldrig haft problem med vikten (Förutom när jag var gravid och vägde en ton) men aldrig gillat smör. Smaken får min mage att reagera kraftigt. Tycker inte om Godis, har aldrig förstått vad det är som är så gott med godis. Choklad, socker och glass tycker jag inte heller om. Onödiga matvaror som påfrestar kroppen. Finns annat gott man kan äta som är bra för kroppen.
    Jag gillar inte smågodis .. eller jo saltlakrits .. och sen älskar jag choklad , gärna i form av en kladdkaka ! MUMS !

Inte så att jag mular mig det varje dag .. speciellt inte eftersom mannen min är MR hälsoguru och vi sällan har det hemma .
    Men ja tycker man ska unna sig saker man gillar .. livet blir förjävla trist annars .

Gillar man det inte så har man ju löst det problemet .
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 18:54:21 följande:
    *Dör en smula*

Absolut får man unna sig saker man gillar men jag gillar inte sånt.
    Kan gärna betala en mindre förmögenhet för tropiska frukter och göra en god fruktsallad.
    Det enda jag drack som hade något med socker att göra var Cola och det var för att det var så förbannad gott med vodka men det har jag slutad med också. Har blivit kär i kall smoothie med alkohol.
    Smoothies är också gott !

Jag vägde 95 KG Förvånad när jag var gravid med nr ( fick akut havandeskapsförgiftning och blåste upp som en ballong ).. kan då påpeka att jag vägde 53kg innan ...

hahhahahahaha OMG !
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-18 18:55:20 följande:
    Hade inte du gått ner 40 kg? Eller vem tänker jag på?
    På mig ? du tänker väl alltid på MIG ?
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-18 19:20:15 följande:
    det blev två av mig ... Jag var mycket snygg kan jag tillägga eftersom även näsa och läppar svullnade ...

• TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-18 19:21:48 följande:
    Ja och särskilt när jag står i duschen som för t ex endast en kort stund sedan. Skäms
    Kyss
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 19:21:57 följande:
    Du, jag gick upp 50kg med första sonen och runt 35kg med andra. Slå det om du kan......HEMSK!
    kanske med nästa !
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-18 19:22:14 följande:
    Free silicon!
    verkligen ! Helt bisarrt !

Men jag slapp bristningar iallafall och var tillbaka i matchvikt snabbt så lite schysst var mother nature iallafall ...
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-18 19:26:27 följande:
    Det önskar jag inte ens min värsta fiende. Fick havandeskapsförgiftning med bägge och mådde SKIT. Tackar min mamma så fort jag får chans till det att hon tvingade mig att smörja kroppen med kokosolja flera gånger dagligen annars hade jag spruckit ihjäl. Klarade mig undan bristningar och det är jag henne evig tacksam för.
    Ja det är fruktansvärt speciellt huvudvärken och flimmret för ögonen . Jag hoppas jag slipper med nästa .. om det blir en till ...
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-18 19:41:47 följande:
    Du är så snuskigt snygg, det vet jag nog!
    hhahhahahahaha Tack !Kyss
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...