Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag har känt mig förföljd av en xenofobisk snubbe i politiktrådarna som också lämnar fula kommentarer på bloggen.
    Idag dök det upp en tjej med MITT namn, alltså mina riktiga namn som nick och började skriva på ett mycket invandringskramigt vis.
    Jag blev efter ej så noga övervägande säker på att detta var snubben som gjorde en parodi på mig, gick in i en tråd, citerade henne och skrek;

"SUFFERING, GET THE FUCK OFF MY BACK!!!"

Det var en brud dock...på riktigt...en änglaförälder som startade gravidtrådar.
    Hon frågade om jag mådde bra. Jag bad om ursäkt men blev givetvis ändå anmäld.

Så jag skäms för att jag trodde hon var Suffering/Gerdis/Migrationsministern"....

• Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-05 23:45:28 följande:
    Vad är en änglaförälder? Är det en bra förälder, eller en förälder vars barn har dött? Förvånad

Men det var förresten inte tillräckligt pinsamt. Jag tänkte mig mer att du typ råkat gå in på damtoaletten och dragit fram din penis så att folk sett att du är en transa. Drömmer
    En förälder vars barn dött.

Ser jag ut som en transa?
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-05 23:51:25 följande:
    Jaha. Vad tragiskt. Rynkar på näsan

Umm . . . nej det vet jag inte. Men jag ville bjuda på en lite lagom kvällsförolämpning liksom. Tungan ute
    Du har ju sett mina bilder och som det känsligare könet borde du veta bättre än att ge mig kroppsnojor Gråter nu lägger jag mig i tron att jag ser ut som en man Gråter...
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-05-05 23:59:23 följande:
    Jaa, nu fick jag faktiskt konsultera Jordbruksverkets sajt som säger att : 

Du som slaktar får och getter för husbehov eller behöver nödslakta hemma på gården måste behärska den aktuella avlivningsmetoden och hanteringen av djuren i samband med denna.

Således ganska luddiga regler, om jag uttrycker mig snällt. Sen är det lite bestämmelser vad gäller typ av skjutvapen, kaliber som anses nödvändig, plus lite annat mög. Jag får tex inte använda ett vapen som jag har målskjutningslicens på, det måste vara jaktlicens, även om det är exakt identiska vapen. Bla.

Nu tycker jag iofs vi börjar bli lite för seriösa här, men vill ni ha beskrivning på hur det går till att karva upp buken och ta ut tarmar, magsäckar mm...mm,på en nyskjuten, inte nysketen...obs, tjur, samt hur jävla illa det luktar, så säj bara till. Anton ställer upp på det mesta.
    Vad vänligt av dig
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-05-05 23:59:23 följande:
    Jaa, nu fick jag faktiskt konsultera Jordbruksverkets sajt som säger att : 

Du som slaktar får och getter för husbehov eller behöver nödslakta hemma på gården måste behärska den aktuella avlivningsmetoden och hanteringen av djuren i samband med denna.

Således ganska luddiga regler, om jag uttrycker mig snällt. Sen är det lite bestämmelser vad gäller typ av skjutvapen, kaliber som anses nödvändig, plus lite annat mög. Jag får tex inte använda ett vapen som jag har målskjutningslicens på, det måste vara jaktlicens, även om det är exakt identiska vapen. Bla.

Nu tycker jag iofs vi börjar bli lite för seriösa här, men vill ni ha beskrivning på hur det går till att karva upp buken och ta ut tarmar, magsäckar mm...mm,på en nyskjuten, inte nysketen...obs, tjur, samt hur jävla illa det luktar, så säj bara till. Anton ställer upp på det mesta.
    Så, man måste iaf ha någon slags vapenlicens för att slakta...eller hur?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...