Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag drack alkoholfri öl för några veckor sedan och spydde som en gris haha så jävla surt, inte ens alkoholfritt kan man få

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-13 21:22:44 följande:
    Nu slutar vi prata om detta innan någon anmäler mig till SOSS för medmissbruk.
    AMEH asså du har ju barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du får inte dricka förrän hon flyttar hemifrån!!!!!!!!11
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-07-13 21:23:05 följande:
    Jag är inte hungrig eller illamående eller sugen på något alls .. förrutom Rosé vin .... låter jättesunt !
    Och jag är bara sugen på öl
  • MrsAssault

Nu ska jag iväg och tjyvkika på bebisen! Förhoppningsvis är detta vad jag behöver så jag slipper gå runt och tro att den är död hela tiden

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-14 20:17:01 följande:
    Mmmm absolut.

Men jag talar inte bara (eller ens mest) om otrohet, utan mer undran om det är naturligt att vara monogam.
    Många lever ju i öppna förhållanden, där de kan njuta av sex med andra. En slags frihet under ansvar kanske.

Jag tror inte monogami är helt naturligt helt enkelt. Snarare inlärt, eller det som blivit den socialt accepterade normen.
    Tror att det kan finnas fler, lyckade konstellationer.
    Rent biologiskt är det ju knappast naturligt med monogami förutom för kvinnan då kanske. Män kan ju göra hur många brudar som helst på smällen samtidigt medans kvinnor bara kan vara gravida en gång i taget.

I övrigt har jag inga direkta kommentarer, jag brukar vara otrogen när jag ruttnat på min pojkvän men är för svag för att göra slut. Men det känns som det räcker nu för mig, har faktiskt lovat min man att göra slut innan jag trillar dit den  här gången (om jag gör det ) och kommer att göra det.
  • MrsAssault
    Jäjd skrev 2011-07-15 22:34:45 följande:
    Här var det en kärvänlig stämning.

Vilka är det som hänger här nu för tiden förresten? Är det någon kamp mellan PK och PI eller vad handlar det om?
    Jag har ingen aning, jag hänger inte riktigt med heller...
  • MrsAssault
    Jäjd skrev 2011-07-15 22:45:53 följande:
    Ok skönt det då. Jag har verkligen tappat greppet om denna tråd. Men det är kanske helt okej.

Rul idag?
    Igår, det är en pojke
  • MrsAssault
    Jäjd skrev 2011-07-15 23:11:50 följande:
    Nice! Gratulerar! Hjärta
    Tack! och inga synliga tecken på nazism eller någon annan missbildning heller!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...