Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Quintus Zebra skrev 2011-05-12 22:14:51 följande:
    Haha!

*Tänker så det knakar*

Nej, jag tror inte det. Kan bara komma ihåg debatter där vi är överens Rynkar på näsan

Sorry! Men om du kommer på nån av mina åsikter du ogillar så varsegod. Jag behöver lite mothugg.
    Hmmm... Jag är säker på att ag kommer på NÅGOT, annars är du faktiskt helt unik!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    KlasKristian skrev 2011-05-12 22:15:32 följande:
    Vi har en tankeläsare bland oss, gott folk.
    Åh... Tack! Solig
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Mandi74 skrev 2011-05-12 22:18:53 följande:
    Pffftt.. nä, inte jag inte är helt åsiktslös nu för tiden så jag får vara kvar. Solig
    Vad då? Extremt åsiktslös?
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-12 22:19:04 följande:
    Uh-oh! Men vad sägs om att vi kör röv + slick OCH jag deklarerar mina provokativa åsikter om det där som jag inte tänkte nämna här?

Kan nog bli riktigt bra!
    Hmmmm. Ok Kyss
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-12 22:24:48 följande:
    Mmmm {#emotions_dlg.flower}

Men have no fear på full allvar Bakis kära, jag blir alltid rejält lynchad av två karaktärer som befinner sig i den tråden så det kan bli hur mycket action som helst om vi bara haver lite sabre!
    Jaded... Jag har hört om lynchning. Jag är van, men jag dömer inte på förhand.
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-12 22:26:16 följande:
    Ja, en djursexdebatt hade vart mer okej. Men döda debatter intresserar mig inte nu. Vill ha mothugg...
    Jag vill ligga med en zebra.
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-12 22:27:42 följande:
    Mitt rykte föregår mig?
    LOL, nä tyvärr sötnos, jag har mött värre. ;)
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-12 22:40:24 följande:
    Ok men bara så du vet. Jag är djupt hatad i de kretsarna. Alltså jag upprör såna enormt starka känslor där att du inte skulle tro det vara sant Oskyldig
    Men personen i fråga vill tro sig kunna ignorera mig.
    Intressant... Varför?
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-12 22:44:01 följande:
    Det måste tas privat.
    Ta mig privat, snälla!!! ;)
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-12 22:43:19 följande:
    Hahahahahahaha!!!

{#emotions_dlg.flower}

Skriv det i djursextråden så får DU nog mothuggSkrattande
    Och om jag vinner hela diskussionen?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...