Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-05 14:42:07 följande:
    Ignorerar drägg med mindervärdeskomplex och undrar om ni visste att kvinnor tydligen vill ha en "rutin" kring sin "cermoni" med tända ljus, blommor och rätt parfym.

*Fnittrar hysteriskt*
    Hahaha ja alltså vad är grejen med det asroligt.
  • MrsAssault

Så nu har jag ordnat till det här med levande ljus och satt på lite enya. Har även varit och tvättat sängkläder samt klätt på mig ett sexigt nattlinne. Nu ska jag gnugga bävern. Jag är redo.

• MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-07-05 22:25:52 följande:
    Hur tänkte du när du glömde blomman ? Viktigt med fina tavlor också ..
    Fan jag som har förberett hela dagen för det här. Rakat och sminkat mig och doftljus (SÅKLArt!!!!) och städat hela lägenheten osv
  • MrsAssault
    stortå skrev 2011-07-05 22:57:46 följande:
    God natt på er och sov så gott
    Känns inte bra att veta att ni är så många som går till sängs ikväll utan att få klappa bäver. Vilket jävla humör ni måste ha i morgon då...
    Nu gör ni shoppinglista och att-göra-lista så ska ni se att allt ordnar sig....  
    Ja imorgon ska det bli av!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har ju redan gjort grundarbetet nu! Gonatt!
  • MrsAssault

Alltså alla goa PK-kärringar är ju på plats fortfarande efter mitt FL-uppehåll men var är alla nassarna? Kramis? Joppis? Var är de? saknar särskilt kramis. Har de nya nick bara?

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-05 23:39:07 följande:
    Kramis lyckades jag locka hit!!!
    I typ 10 minuter...
    Joppan vill jag ej ha.
    Nä jag menar inte att de ska komma HIT, bara att de lyser med sin frånvaro i nassetrådarna..
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-05 23:51:48 följande:
    Ja...vad synd.
    Host.
    Tänkte att kanske någon av de "nya" dårarna egentligen är en gammal dåre med nytt nick..
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-05 23:55:32 följande:
    Nej det tror jag ej.
    Joppens debattstil, eller vad man vill kalla den, går ej att missa.
    Samma med kramis. Däremot finns det andra muppar som bytt.
    Nä det är sant, det är inte direkt någon av de "nya" som riktigt drivit mig till vansinne på samma sätt som joppen
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...