Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Förresten Gomorron. {#emotions_dlg.flower}

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 11:32:42 följande:
    Färdigtränad och hungrig!

Inget freaking smör till min smörgås!!! Skrikandes
    Jag ska börja packa lite idag men jag försöker förtränga bort det så gott det går.

Ska också ut och träna lite om en stund.

Smör till smörgås? Kräks Sist jag åt en smörgås med smör kommer jag inte ihåg. Det ska vara Havrefras och fruktyoghourt till frukost.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 12:03:45 följande:
    Jag brukar faktiskt äta gröt men...host host, ingen mjölk.
    Httade fiber toast i brödskåpet, men ingen bregott. Så kan det gå!

Packa inför en flytt är helt klart det absolut värsta som finns.
    Mjölk dricker jag litervis varje vecka. Älskar mjölk. Ingenting slår ett glas varmmjölk innan läggdags.

Mmmm......
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 12:16:33 följande:
    Vet ej varför jag tänker snusk nu.
    HAHA. Knasboll.
  • I Blackrose I

Nu har jag packat 15 banankartonger. Orkar inte MER.............

• I Blackrose I
    Quintus Zebra skrev 2011-05-07 13:27:52 följande:
    Nej, för tio år sen trodde jag inte ens att jag ville ha barn. Så ibland är det väldigt väldigt tur att livet inte blir som man tänkt sig.

Jag arbetar inte heller med det jag är utbildad till. Från början sökte jag bara det här jobbet för att ha något medan jag funderade ut exakt vad jag skulle göra med all den spretiga kunskap jag besitter. Men jag hade turen att hitta ett väldigt specielt jobb (på halvtid), som inte kräver någon utbildning alls egentligen, men om folk visste vad jobbet gick ut på så hade det nog ansetts vara väldigt attraktivt. Det är väldigt givande och fritt och arbetstiderna är makalöst bra, så jag kan helt enkelt inte ge upp det. Absolut inte när barnen är små, för jobbet ger mig chansen att vara väldigt mycket med min familj.

Men visst finns det dagar då jag längtar efter lite mer ntelektuell stimulans, så jag kommer inte jobba här för evigt. Sen så har man ju som tur är nytta av sina studier i vardagen och det händer då och då att jag har nytta av dem på FL. Glad Även om man ofta bara får svaret att man är en skrytmåns om man nämner att man studerat ett visst ämne.

Så jag kommer aldrig ångra mina studier.
    Nej, för 10år sen trodde inte heller jag att jag skulle gifta mig och skaffa barn. Fanns inte i mina planer alls.

Jag stortrivs med jobbet jag har nu och som jag har haft senaste 5åren men ibland kan jag sakna det jag egentligen är utbildad till. Jag har gå till biblioteket och ta fram böcker om ämnet och läsa i timmar. Få se hur det blir i framtiden.

Jag har väl fått mina ryck ibland och fått användning av min utbildning här på FL ibland men bakom en skärm är det ganska svårt.

Nej, jag ångrar heller inget. Om nåt år så kanske jag tar upp mitt yrke. När jag blivit klokare och har mer självkontroll över mina känslor.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 15:12:41 följande:
    Eric Saade liksom...
    Åååååååååh yummi. Förstår du hur mycket jag skrek när han vann. Jag var så lycklig.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 15:13:27 följande:
    QZ är en gigolo!!!
    Oh lala! Var bokar man tid? Tar han emot trekant förslag? Börjar bli sugen igen. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 15:22:51 följande:
    Yummy!?!?!?!?!
    Vet ej, han har tystnadsplikt.
    Men han kommer logga ut nu när du är här hahahahahahahaha
    Ja, yummi. Jag kan ha överseende med att han har mörka ögon. Hela han är så underbar Yummi.

Hehehehehehe, dumma dig.
  • I Blackrose I

Det borde finnas en funktion där man kunde rätta till inlägg i efterhand. Så störande. Jag som läste inlägget innan jag skickade iväg det. Grrrrrrrrrrrrrr.

• I Blackrose I

Jaded

Vi kan ta det här. Vad menar du? Jag klarar verkligen inte av killar med mörka ögon även om allt annat skulle vara perfekt så skulle jag aldrig klara av det i nykter tillstånd. Är det fel av mig att dissa majoriteten av killar som ju har mörka ögon eller vad menar du?

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...