Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-16 10:43:29 följande:
    Nej precis. Häng upp cp:et i ballarna med två klänypor och sen lite sån därn syra.
    Förstår dock resonemanget att vara "bättre" än gärningsmannen men det tänket går ofta för långt. Plötsligt ska alla jävlar ha en massa rättigheter som de förbrukat.
    Men det är väl oftast de som tagit ställning i fråga om dödsstraff som brukar ha en rätt tydlig åsikt i sånt där.
    Samma stuk med pedofiler (men ooooh han är ju inte aktiv!) Nej men låt oss alla baka en paj och välkomna honom till kvarteret.
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-16 10:55:27 följande:
    Hur kan man lita på en "oaktiv" pedofil aldrig tar klivet då? Det är väl en drift lika stark hos dem, om inte kanske starkare (?) som hos alla andra sexuellt drivna varelser.

Men nej, de väljer säkert inte sin störning. Det gör väl ingen.
    Nej man väljer inte sin störning men man väljer att inte söka hjälp eller att agera på den .
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 10:58:06 följande:
    Jag ser det såhär.

Sitter dagarna i ända (fast nu var det ett tag sedan) och försvarar diverse handlingar (ofta av invandrare) eftersom jag sett var traumatiska upplevelser kan göra med en människa.
    Jag ser inte hela den saken på ett anorlunda sätt när det gäller en pedofil eller ett psyko som slänger syra i någons ansikte.

När man förlorat sina mänskliga rättigheter vet jag ej, men rent spontant känner jag att om rättsystemet fungerar som det ska, aldrig.
    Dvs, alla har rätt till en rättvis rättegång. Inte säker på exakt vilken artikel det är, men den finns där.

Börjar man tumma på detta, faller snart allt.
    Även om jag har full förståelse för känslorna det väcker (även hos mig).
    Jo du har säkert rätt men jag kan inte resonera så ... jag vet att känslorna tar över förnuftet men jag kan inte tycka synd om tex en pedofil som utnyttjat och mördat ett barn . Det går inte ...

för mig alltså
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-16 21:12:37 följande:
    Jag ska bli "straffad" ikväll. Ser fram emot det.
    Önskar dig en trevlig kväll också.
    hahahha straffad ? Jo jag tackar jag
  • TheCoopers
    Jäjd skrev 2011-05-16 21:17:05 följande:
    Eller hur... ibland undrar man hur det står till hemma hos Rose. Går hennes man i regelbunden terapi och får elchocker för att palla?
    Drömmer
    ja de lär kanske använda elchocker lite var till mans där hemma ....

Förvånad
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 21:17:46 följande:
    Katolsk bönestol!!!!!!!!!!!!!
    *ryser*
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-05-16 21:20:15 följande:
    Tror inte du skulle palla.
    Nej det skulle jag inte .. det vet jag ... jag klarar inte av bestraffning på något sätt alls ...

• TheCoopers

Är det bara jag som är tråkig som mellanmjölk och inte använder bönestolar och mattor när man ska ligga ?

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...