Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-17 21:14:06 följande:
    Men jag tror det var en ovanligt korrekt beskrivning av BB?

Fy fan... Hett!!
    Haahah! Okej, ja, uttömande och helt korrekt.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 21:20:35 följande:
    Mig med...
    HETT!

Men han är inte dum i huvudet någonstans...
    Sååå, han spelar bara?
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 21:30:32 följande:
    Äh, alla trodde det var en hona, stackaren.

Han blev påkörd men jag hade honom ganska länge.

Just det ja, så var det.
    Stackars katt
  • Velour

Jag stör mig så mycket på påstridiga och korkade killar På en annan sajt har jag KLART och TYDLIGT markerat att jag BARA är ute efter vänskap. Inget mer. Och ändå dyker de upp som flugsvampar. Plopp plopp! Nyss var det en som började chatta och ville träffas. Hallå, känner jag dig, ditt mongo? Har jag sagt att jag är intresserad av att träffa nån? Nej, så då ändrar han sig och säger att vi kan bara prata till att börja med. Ja, och jag är 10 år gammal som inte vet något om intentioner. Sen vill han att jag ska adda honom på msn. Nej, jag är inte intresserad säger jag. Så han kör drar upp "samvetskortet" och brölar: Vill du inte ha nya vänner?"
    "Den här chatten du snackar i nu duger fine för det", säger jag. Fast nu är jag skitirriterad så jag säger att jag ska logga ut. "Vänta"!, utbrister han. "När ska du logga in igen?", frågar han. Tja, inte fan vet jag och inte kommer jag att meddela dig din motherf**** som är så jävla trög att jag vill SLÅ dig!

• Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 21:37:05 följande:
    Han var borta i flera dagar tills en granne hittade honom. Älskade den katten så jäkla mycket.
    Vad hemskt! Fy!
  • Velour
    Velour skrev 2011-05-17 21:41:39 följande:
    Jag stör mig så mycket på påstridiga och korkade killar På en annan sajt har jag KLART och TYDLIGT markerat att jag BARA är ute efter vänskap. Inget mer. Och ändå dyker de upp som flugsvampar. Plopp plopp! Nyss var det en som började chatta och ville träffas. Hallå, känner jag dig, ditt mongo? Har jag sagt att jag är intresserad av att träffa nån? Nej, så då ändrar han sig och säger att vi kan bara prata till att börja med. Ja, och jag är 10 år gammal som inte vet något om intentioner. Sen vill han att jag ska adda honom på msn. Nej, jag är inte intresserad säger jag. Så han kör drar upp "samvetskortet" och brölar: Vill du inte ha nya vänner?"
    "Den här chatten du snackar i nu duger fine för det", säger jag. Fast nu är jag skitirriterad så jag säger att jag ska logga ut. "Vänta"!, utbrister han. "När ska du logga in igen?", frågar han. Tja, inte fan vet jag och inte kommer jag att meddela dig din motherf**** som är så jävla trög att jag vill SLÅ dig!
    Det är ingen dejtingsajt eller nåt annat dönickssajt för möten FYI.
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 21:44:27 följande:
    I think I just died and came to music heaven...
    Skål 

Hittat nån skön låt eller?
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 21:45:03 följande:
    Du får ursäkta men för första gången under hela dan så fick du mig att skratta högt och av hela mitt hjärta.   
    Det kunde ha varit mina ord.

Annars får du  KyssNalle.
    Heheh, mmm, det ÄR ju roligt egentligen. Tröga är de allihopa, allihopa, allihopa

Tack! Du får då en blomma som vi kan låtsas är en ros {#emotions_dlg.flower} 
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 21:46:51 följande:
    Mmmm...det var länge sen och det tog sin lilla tid att bli normal efter det.
    Man vänjer sig ju jättemycket vid dem. Usch så tragiskt Vad jobbigt att först inte veta vart han tagit vägen för att sedan få nyheterna...
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 21:47:50 följande:
    Alltså jag skrattar inte åt det som har hänt dig Velour utan hur du beskriver det hela. Bara så du inte tolkar det jag skrivit fel.
    Neeej, vet vad du menar
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...