Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Quintus Zebra skrev 2011-05-06 19:09:22 följande:
    Glad
    Nejdå, jag är ovanligt lättlärd. Och jag har fått veta här på FL och i diskussioner med nationalister i massa år att jag knappt är svenska alls Glad
    Knappt en dag har jag hängt med "er" och jag känner mig redan lite mindre pryd...
    Åh, stackaren. Har du blivit kulturberikad? Synd om dig

Ska ta hand om dig.

*Kramar om QZ utan några som helst baktankar. Oskyldig*
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 19:13:41 följande:
    Den som lever får se!
    Ser fram emot dina försök.
    Är inte riktigt så bräcklig som det verkar Flört
    Så du har inget emot om jag flörtar?

*Böjer mig fram och ger QZ en puss på kinden så han får se ner i min urringning*
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 19:19:16 följande:
    Nej nu ska jag gå och skriva en erotisk novell om en ljum kväll, en middagsbjudning med många stearinljus och ett koppel...
    Jag har faktiskt skrivit en lång novell om en het kväll jag hade för nån vecka/månad sen. Vill du läsa? Om du inte sätter i halsen av det så........
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-05-06 20:30:16 följande:
    Är du säker på att du snackar med rätt person? Eller har du gjort övertolkningar av mina argument gällande invandring? Jag tror på sistnämnda och du är för ignorant att ta till dig invandringskritiska argument.
    Kommer från rätt person.

Den som har varit ignorant, trångsynt, fördomsfull och dömande är faktiskt du men du är bara för självupptagen och förstoppad för att kunna förstå det.

Valet av nick har du verkligen gjort bra. Det passar dig perfekt.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 20:46:32 följande:
    We shall overcooooome...

*fortsätter skriva*
    Har absolut inget intresse av att komma överens med Fisen. Snorungar står inte högt på min lista.
  • I Blackrose I
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 20:19:13 följande:
    Vad har jag gett mig in på nu? Flört
    Nej, jag har inget emot att bli flörtad med, bara du inte förväntar dig att få nånting av samma vara tillbaks.
    Mina principer sitter som berget så du fördärvar mig inte på en dag Glad
    Hehe, det är lugnt QZ. Du behöver inte skriva något liknande till mig. Det kommer naturligt ska du se med tiden.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-05-06 21:05:30 följande:
    Jag har liksom varit off i ett år typ och har missat dig totalt, vem är du och hur ska jag hantera dig? Är du "invandrare är korkade och kriminella", "jag vägrar sluta säga neger/negerboll" eller "svenskarna kommer att utrotas av islam"?
    All inclusive!
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-05-06 21:08:45 följande:
    ...säger iranskan som i sitt rotlösa tillstånd greppar efter halmstrån. Beskriv min fördomsfullhet och var lite saklig för en gångs skull
    Så man får inte ge tillbaka med samma medicin? Om du tror att ditt snack biter på mig så känner du inte mig. Jag har några på min "Ger blanka fan i" och har gott plats med en till.

Nej, vet du fisen. Du är faktiskt rätt ointressant för mig. Det blev du så fort du öppnade din lilla gaphals till käft och fick ut "Är man inte svensk så tillhör man inte det svenska samhället. Man måste vara svensk för att kunna känna en samhörighet" sen blev jag less på dig när du inte kunde ge en beskrivning på vad en svensk är för något.

Du får hitta någon som orkar med ditt dravel.
  • I Blackrose I
    Quintus Zebra skrev 2011-05-06 21:21:48 följande:
    Haha, den som lever får se som sagt.

Som tur är så har jag (efter mindre än en dag) fullt förtroende för din förmåga att hitta andra lekkamrater så jag behöver inte känna att jag lämnar dig i sticket direkt Flört
    Nejdå, känn inte press på dig. Just nu håller jag på och skriver i 4diskussioner samtidigt plus att jag svarar inboxmeddelanden. *Puh*
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-05-06 21:26:25 följande:
    Du ser dig själv som iranksa och bor i Sverige, dvs rotlös. Skriv mig på vilken lista du vill!

Byt ut "samhället" mot "identiteten", så stämmer det bättre.
    Jag kan inte definiera en svensk. Kan du definiera en iranier?

Släpp tanken på att jag gapar, så kanske det går bättre för dig?
    Ja, det kan jag men det är ändå ingenting som du kommer ta åt dig. Fortsätt du med ditt snack om att invandrare måste känna sig svenskar och.............
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...