Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-10 08:32:35 följande:
    Naaaaaaw, kramar om Druid.
    Synd om honom Bakis. Han är inte van att umgås med två blattetjejer med hormonerna upp i halsen på dom.
    Det är ju bara på morgonen hormonerna befinner sig där, innan vi hunnit trycka ned dem... Drömmer
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-10 08:37:39 följande:
    Ja men det också ! Såklart det .. just nu är jag hooked på Mr Edinson Cavani ... !! Tjiihooo vikken spelare
    Jag gillar inte att hockeyspelare är heltäckta och förtryckta.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 08:39:34 följande:
    Bakis

Tror du är det enda som kommer förstå skämten.

">

Underbart!

Vilken sötnos han är också! *slurp*
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-10 08:40:39 följande:
    hahhahahaha !
    Vad är så kul? Har jag missat något?
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 08:41:07 följande:
    Du menar innan våra män hunnit trycka ner dom.
    Kyss
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-10 08:41:37 följande:
    Nej, inte militant nationalism i alla fall. Jag skulle snarare kalla det för protektionism, att värna om det franska. Nu vet jag inte så noga vilka citat som avses, men jag utgår från att det inte var så att alla ungdomar med invandrarbakgrund som kallades för slödder, utan de som är aktiva deltagare och initiativtagare till de stora kravallerna som skakat Frankrike de senaste åren med jämna mellanrum.
    Hmmm, vilka som än åsyftades är det inte ok att kalla invånare, som man ska föreställa värna, för slödder.
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-10 08:48:59 följande:
    TheCoopers skrev 2011-05-10 08:31:14 följande:
    Att de inte sjunger nationalsången är för att de inte kan den eller för att de skiter i den . .. och då kan vi inte skylla på svartskallarna eftersom det faktiskt är mest svennebananer som spelar .

JAG ÄLSKAR förövrigt Hockey .. what a sexy sport !!!!!
    Jag syftade inte direkt på hockeylandslaget utan på fotbollslandslaget, där Zlatan, Safari, mfl. står tysta, medan de övriga i regel sjunger med, eller i varje fall mumlar.
    Ska de sjunga eller spela??? Kastrater, liksom...
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-10 08:49:34 följande:
    Visste du skulle gilla honom. (Första gången jag såg klippet skrattade jag så mycket så jag fick ont i magen och var tvungen att byta trosorna )
    Träffande beskrivning Tungan ute
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-10 08:52:27 följande:
    Jag tror bestämt det .
    Jag vill ju verkligen se deras sexiga ben!!!

Ska vi storma stadion och befria dem?
  • Noun
    Druid skrev 2011-05-10 08:52:46 följande:
    Nja. Jag håller med till viss del. Man måste sätta det i sitt sammanhang också, hade det inte varit för kravallerna och bilbränderna etc. så hade de orden inte yttrats. Att säga sådana saker på hög politisk nivå är dock inte okej, det håller jag med om. Men jag tycker att det verkar som att folk har en tendens att yttra sig lite mer rakt på sak eller rentav hätskt i medelhavsländerna. Där de i Tyskland eller Holland kanske skulle ha sagt att det var ett bekymrande problem så använder de mindre smickrande benämningar i Frankrike eller Italien osv.
    Klart du uppfattar att "medelhavsländerna uttrycker sig mer rakt på sak". Många av dem har olika typer av nationalistiskt styre= Ok att klanka ned på allt och alla.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...