Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Velour skrev 2011-05-17 20:40:41 följande:
    Norska skogskatter är så vackra! Hade du henne ända tills hon dog eller?

Mmm, det är för hans eget "bästa" som jag måste kastrera honom. Såhär är det, kattmamman bodde hos en gammal och blev gravid. När hon födde kattungarna kunde inte tanten ta hand om dem alla, men istället för att döda dem eller något annat bad hon ett katthärbärge att ta hand om kattfamiljen i hopp om att folk skulle köpa kattungarna. När alla kattungar har hittat hem ska kattmamman steriliseras och återvändas till tanten.

Så nu har vi köpt en av kattungarna. Då ingår det i kontraktet att vi måste kastrera kattungen samt märka honom med nåt serienummer och sedan ge informationen om kastrering och "numrering" till katthärbärget. 
    Gammal TANT *
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 20:43:35 följande:
    Jag utgår från det bäjbi. Kan dock bli klafsigt ändå beroende på hur mycket det ska... öh, kramas.
    Velour skrev 2011-05-17 20:41:44 följande:
    Du kan ha på dig såna där duschmössor som man hade på 80-talet. Såna där som hela huvudet fick plats i men som hade ett fönster för ögonen.
    Ja! En slags kroppskådis alltså?
    Kroppskådis är också bra, men kommer du ihåg de här duschmössorna? Man såg ut som en astronaut fast helt naken
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:47:23 följande:
    Hehe, du tog för givet att det var en hon va? Det var en han. Jag mådde så dålig och hade hög feber så jag förstod inte när pappa sa att det var en han. Stackaren fick heta malos. Ja, det är också en sorglig historia.

Aha, då förstår jag. Det är ju bra att kastrera katten då slipper du sura grannar som gnäller om att din katt har gjort deras katt på smällen. Hände mig massooooooooor av gånger. Hur är det man säger? Sådant hund sådant matte eller hur går den?
    Hahha, fan, jag var så nära på att bara fråga vad det var för kön eftersom jag vet att man inte ska ta saker för givet, men utgick helt från det feminina namnet och gjorde precis så som jag inte ville göra

Men jaja, du fick missen när du var sjuk? Måste ha känts så kul mitt i sjukdomen ändå. Man piggnar till på nåt sätt. Orkar du berätta om den sorgliga delen eller ska vi låta det bero?

Vår katt ska vara en innekatt, men de vill ändå att han ska steriliseras. Så då är det bara att vi gör det.
    Hahah, jag tror det är så, sådan matte sådan hund (eller katt i många fall)  
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-17 20:45:44 följande:
    Inte alls.
    Inte på långa vägar.

*Vet saker som ni inte vet*
    Åååh, hatar när nån triggar igång min nyfikenhet men vägrar stilla den Skrikandes
  • Velour
    I Blackrose I skrev 2011-05-17 20:49:03 följande:
    Äh, låt det va. Inget viktigt ändå. En idiot som skulle göra sig lustig över kusingifte.
    Aha, tja...fjantigt sätt att kritisera det på isåfall.
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 20:49:36 följande:
    Jag har aldrig gillat duschmössor. i duschen skall man vara naken Rynkar på näsan
    Mmm, men som barn har man inte mycket att säga till om. På den tiden såg vi alla ut sådär när vi skulle duscha efter gympan
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 20:56:55 följande:
    Ja visst blir man lite rädd?
    Han påminner mig lite om mördaren i American Psycho. Den med Christian Bale. Snygg, sexig, charmig men helt jävla galen!
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 21:01:44 följande:
    Oh! Spot on!!

Man vet inte om man ska fly för sitt liv eller flytta sig lite närmre.
    Mmm, verkligen. Den här scenen är lite "rolig" (om du orkar titta) Är B.B. såhär måntro

">

• Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 21:09:15 följande:
    Fy fan...
    Noun skrev 2011-05-17 21:10:23 följande:
    Hett!
    Hahahhaha Borde inte svaren vara tvärtom?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...