Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

I Blackrose I skrev 2011-05-17 18:10:20 följande:
    Åh Velour ska du få en katt? Aaaaaaaaaw, vill också ha en katt men ska få en hund i julklapp.
    Ja  

Om ni orkar så kan ni ju skaffa en katt också och hjälpa dem att komma överens. Vid ett tillfälle, när jag var tonåring, så hade vi både katt och hund hemma. Katten var vuxen och hunden var en valp. Det var ett jävla liv, inte bråk, men antingen jagade hunden katten eller så jagade katten hunden. Men när de skulle sova så kröp de ihop och sov inpå varandra  
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 18:11:29 följande:
    Jag ledde!
    Alltså, du var mer impopulär förut, men nu är Maria lika impopulär som dig? Här på FL?
  • Velour
    Druid skrev 2011-05-17 18:25:46 följande:
    Jag har tre katter och en hund. Och i ärlighetens namn kanske även en och annan dammråtta. Flört
    Då blir det pli på hunden va? Tre mot en liksom. 

Nejdå, klart olika djur kan bli kompisar. Men dammråttor gillar vi INTE! 
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 18:32:54 följande:
    MMMM!
    Men vännen....Styjkekjam?

Fast det är inte alla som uppskattar din intelligens. Be strong! 
  • Velour

Så vad ska du göra nu, Jaded, så att du ska kunna leda impopulariteten igen?

• Velour
    Druid skrev 2011-05-17 18:39:16 följande:
    Njae, hon verkar i alla fall tycka mer om katter än hundar, så det funkar bra. Hon har fått ett par rispor när hon har varit för närgången, men annars så är de vänner.

Instämmer, dammråttor borde utrotas.
    Är de mer eller mindre uppvuxna med varann? 
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 18:42:35 följande:
    Velour skrev 2011-05-17 18:37:52 följande:
    Så vad ska du göra nu, Jaded, så att du ska kunna leda impopulariteten igen?
    Jag har eggat upp Rose till att börja med... Förvånad

Men jag är tapper, jag ska ta mig igenom denna pärs.
    Hahah, det låter spännande!

Är det någon särskild tråd där allt det här roliga händer? 
  • Velour
    Druid skrev 2011-05-17 18:53:10 följande:
    Två av katterna är det. Den tredje katten är fortfarande på inslussningstadiet. Det var en jag "blev tvungen" att omhänderta. Hunden likaså, även om den redan passar in bra i flocken.
    Jag förstår. Fint att det har gått så bra hittills. 
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-17 18:53:44 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-27-420/m58989368.html !!!!!!!

Men nu är den mest otäck, och det tack vare en massa osexigt prat om syskonknull och upprörda känslor som ett rent resultat.

Men du, jag var tvungen att bedra både dig, Maria och Rose. Jag var tvungen att rösta på Blueblood. Han stör mig men ändå läser jag hans trådar och skrattar så tårarna rinner Cool  
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...