Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag virkade i mina tankar ett så fint skydd för laptop idag. Snart ska jag göra det på riktigt.

• Jäjd
    Druid skrev 2011-05-07 22:28:20 följande:
    Usch och fy vilken tragisk afton. Rynkar på näsan
    Åh bra att du är här. Tillför lite normalitet snälla. Jag pallar ej dessa människor längre.
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 22:30:08 följande:
    Äh, förstår inte varför alla får fnatt när det kommer till sex.....
    Ingen får fnatt, men alla kanske inte känner ett behov att vara "värst" på alla sätt tänkbara. Kom över det när jag gick ut åttan. Drömmer
  • Jäjd
    poirot skrev 2011-05-07 22:34:48 följande:
    Om det är till någon tröst så har jag bara haft sex med en person åt gången och tycker att det där andra mest verkar jobbigt. 
    My lips are sealed, locked and glued up.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 22:45:13 följande:
    Ja jag med.
    Nästan, vissa trådar kan jag ej hålla mig borta från.
    Jag har förfallit totalt. Har absolut inget vettigt att tillföra något någonstans längre. Det är en sorgens dag.
  • Jäjd
    MrsAssault skrev 2011-05-07 22:46:50 följande:
    Alltså jag skulle baka chokladrutor men glömde köpa florsocker Gråter kan man använda vanligt socker i glasyren eller blir det nasty?
    Det kan verkligen inte göra!

Men har du vispgrädde? Och choklad? För du ska inte ens ha nåt jävla flörsocker.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 22:48:29 följande:
    Sluta vara så principfast!
    Till glasyren står det typ florsocker, smält smör och ngt annat grejs.
    Nej men står det det?!

Du är inte nice idag.
    MrsAssault skrev 2011-05-07 22:48:38 följande:
    Ja jag har grädde och choklad, alla recept jag hittat står det att man ska ha florsocker i glasyren, ska man inte det?
    Du ska göra Leila Lindholms kärleksmums! Tro mig.
  • Jäjd

Snälla....

Okej. Glasyr.
    Typ en halv dl vispgrädde i kastullisen. Bli varmt. I med 100 gram eller om det var mer kanske, fin choklad. Rör runt. I med nån msk espresso.

Molto bene. Det enda som blir hårt är kärleken hos den man matar detta med sen.

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...