Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-09 13:30:47 följande:
    Ja vad sa jag egentligen?
    Håll dig till mig!
    Alltså, det händer ju inte så mycket här... Obestämd

Är detta straffet för min otro? ;)
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-09 13:34:45 följande:
    Ja!
    ÅÅÅÅÅHHHHHHHH..... Jag vill hem!!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-09 13:35:52 följande:
    Om den där superheta Bakisen också är en M vill jag nog inte vara med i er klubb längre.
    Jag är A. Kyss
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-09 13:44:11 följande:
    Hej. Hoppas ni mår bra. Kikar in lite snabbt. Sonen ville inte alls sova i natt, utan ville mycket hellre leka med pappa, så jag tror jag skall ta en liten tupplur. Sen blir det nog att springa en sväng till lekplatsen.
    Jag såg på politik att du behöver en varm, skön onationalistisk kvinna att ta paus hos från de onda nazisterna... Drömmer
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-09 13:45:58 följande:
    Jag är också ett M.

Sorry!

Solig

*trött zebra lägger undan datorn och somnar sött*
    Nääää Förvånad
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-09 13:44:06 följande:
    Meh du är junte A!?!?!
    A-Klass förstås Drömmer
  • Noun
    TheCoopers skrev 2011-05-09 13:42:39 följande:
    Amina ?

Nej. Inte apa heller, även om jag tydligen har hemliga (?) fantasier om dem...  ;)

Jäjd skrev 2011-05-09 13:43:01 följande:
    Du är med mig nu. Åkäj?

Alltid!

• Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-09 13:59:13 följande:
    Aishah?
    Är DU i A-klubben? ;)
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-09 14:02:41 följande:
    Mitt tilltalsnamn är Rose men så är det många som kallar mig för mitt andra namn och den börjar på H men jag är gärna med i A-klubben. Så hade jag rätt ?
    Inte riktigt, din obotliga persiska. ;)
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-09 14:09:11 följande:
    Persika!
    Så len?Drömmer
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...