Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

FamiljenCooper skrev 2011-08-15 19:29:23 följande:
    Jag går i princip aldrig upp i vikt . Varför ? Min kropp förbränner det jag stoppar i mig snabbt . Plus att jag rör på mig hela tiden . Jag är en rastlös själ .

Hur äter du egentligen? Alltså med tanke på din vikt? Ta det inte fel, jag orkar bara inte formulera mig snyggt just nu.
    Förbränning och ämnesomsättning är ju även något hyfsat individuellt. Du måste ha en förbannat bra (eller hög) sådan.
  • Jäjd
    MrsAssault skrev 2011-08-16 19:19:51 följande:
    Beror ju på vad man väger från början iofs men jag håller med, tycker hon ser fin ut.
    Ja det är klart. Men säger nån 50 kilos övervikt ser iallafall jag framför mig ett fläskberg som rullar fram, inte det där.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-16 19:27:12 följande:
    Men om man tar bort magen så är du möjligtvis en mullig tjej på bilden men skulle aldrig kalla dig fet!!!
    Där väger du knappast 110 kg?
    Eller suger mina ögonmått?
    Det är ju det jag säger. Jag ser inte en 110-kilos kvinna på den bilden.
  • Jäjd

Eh?

Vi mobbar. Bara så att du vet.

"Puss, poirot, Jaded, Nice York wrong place, aff, lövet, grätchen är de som mobbas. Sen är det en hög som inte ens vågar öppna käften i samma lilla maffia."

• Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-16 22:08:49 följande:
    Jaså?
    Var?
    Jag borde kanske gå och mobba?
    Tydligen inte här utan på ett annat bajsigt ställe, cafemaze va? Vi utmålas som mobbare och Naoko är vår store ledare.
    Någon aning om vem som hyser dessa ovänliga känslor gentemot oss?
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-16 22:39:38 följande:
    Jaha ja...

Jag känner inte Naoko, men hon verkar trevlig så jag är...ärad?Solig
    Jag tycker det är lite gulligt att vi blir omnämnda i ett sånt brokigt sammanhang med folk vi inte har att göra med och ändå anses tillhöra ett gäng, eller maffia och att vi mobbar någon stackare som hatar FL.

Det är lite sött.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-16 22:56:36 följande:
    Ja...
    Men nu ska vi skärpa oss och sluta mobbas tycker jag. Det är inte coolt!!!!!!!!!!
    Inte coolt. Uncool.
    Jävligt onödigt. Jag vill veta vem jag mobbat så att jag kan göra det bättre. Solig
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...