Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

stortå skrev 2011-06-27 20:12:15 följande:
    Hoppas det men jag tolkade det som att det var grabbens död som var sömnmedel.
    vilken grabb?
  • MrsAssault
    stortå skrev 2011-06-27 20:32:45 följande:
    Snygg räddning....
    97% av tiden fattar jag fan inte vad du snackar om eller med vem. På vilket sätt är det respektlöst att tycka nasse-bloggar är tråkiga? Måste jag gilla nassar eller? Skit på dig.
  • MrsAssault

Jag tyckte "fria nationalister" lät intressant och ville veta vad det var men så visade det sig vara samma gamla nassedynga som alltid.

• MrsAssault
    stortå skrev 2011-06-27 20:43:51 följande:
    Lilla gumman, ta en cigg eller varför inte en valium, du verkar behöva det. Jag läste igenom artikeln och det är tragiskt att pojken dött, oavsett hans värderingar.
    vilken jävla artikel, det var en nasseblogg.
  • MrsAssault
    stortå skrev 2011-06-27 20:52:16 följande:
    Ja, alltså jag hoppade väl inte jämfota heller av det som skrevs men det är en helt annan diskussion
    Det är det inte alls. Jag vet inte ens vad det är du diskuterar, du citerade en av mina kommentarer där jag gjorde uttryck för hur jävla dödligt uttråkad jag är på alla jävla nassar och deras bloggar och skrev att detta var respektlöst av mig. Och nu säger du att det är en helt annan diskussion. Jag orkar inte ens snacka med dig mer.
  • MrsAssault
    stortå skrev 2011-06-27 20:55:15 följande:
    Ja, jag förstår det och jag försökte nå fram med att de döda förtjänar viss respekt, inte alltid men nästan
    Så bara för att en blogg innehåller ett inlägg om nån som är död så får man inte tycka den är tråkig?
  • MrsAssault

Vi kanske kan gå ihop och köpa ett sommarhus vid havet så kan vi sitta där och bråka irl istället?

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...