Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jobbigt det blir när bävern måste bli defensiv och agera ut sitt hat mot hotet han upplever mot sin manlighet (höhö).

Stackarn.

• Jäjd
    FamiljenCooper skrev 2011-07-29 15:01:38 följande:
    Ännu roligare att han kallar sig just för Bäver ...

The power of the Beaver ..
    Eller hur.

Jag tror han slickar fitta som i American Pie om nån minns. Med en instruktionsbok alltså  
  • Jäjd
    MrsAssault skrev 2011-07-29 15:13:00 följande:
    Okej det var ett jävla snack om tuttar, nu är mina uppe också. Något censurerade dock
    Har inte sett nåt tuttsnack? Men sure, bring your titties.
  • Jäjd
    sumpbävern skrev 2011-08-03 17:29:05 följande:
    Ahaaaaa, inte så roligt här inne längre när grabbarna "nazistsvin" inte håller låda? Skrattande 

Det är faktisk ganska trist att bara hänga med liktänkande ryggdunkande PK-tanter hela dagarna. När ni har kramat om varandra och talat om hur duktiga ni är några gånger så finns det inte så mycket kvar att prata om, eller hur? Flört
    Nej det är betydligt mer underhållande att se dig skryta om storleken på ditt könsorgan. Du har rätt.
  • Jäjd
    MrsAssault skrev 2011-08-03 19:41:30 följande:
    Jag tycker du är bra fast dina åsikter är helt åt helvete, du kan föra en diskussion på en vuxen nivå och börjar inte kalla folk efterblivna idioter etc bara för att du inte håller med dem. Iaf inte rakt ut

Jag respekterar det. Trots att dina åsikter verkar vara bra mkt extremare än sumpnasse och nazitå.

Det där var en riktigt bra liten analys av Fisen
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-03 21:09:01 följande:
    Nej jag undviker alla trådar utan denna.
    Orkar verkligen inte.
    Bra det!
    FamiljenCooper skrev 2011-08-03 21:09:55 följande:
    hhaahaahah nej vi hänger här ! Jag vågar inte hoppa in i någon annan tråd ... orkar inte ..
    Bra det!
    sumpbävern skrev 2011-08-03 21:09:39 följande:

Med alla kukar som varit i din tvåa är nog risken större att det sitter en klase hemorrojder på dig gumman Flört
    Egentligen är det tragiskt med försvarsmekanismer av denna natur. Smörj in rumpan nu istället så slutar det snart att svida  

• Jäjd
    FamiljenCooper skrev 2011-08-03 21:18:23 följande:
    vad gör du då?
    Hänger lite här och där och väntar på bättre tider.

Vad har egentligen hänt här? Har det hänt nåt? Utöver att bävern visat sitt rätta jag?  
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...