Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Ernst Hugo skrev 2011-07-24 12:51:02 följande:

Men vill du bli omtyckt?
    Det har aldrig varit ett av mina mål i livet, nä.

Dessutom vill han ju bara ligga med mig. Han klarar bara inte av att erkänna det.  
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-24 13:22:01 följande:
    Honung lockar fler bin Jaded.
    Vet ej om jag vill locka sumpis?

Men okej. Jag ska vara snäll och söt som spunnet socker fortsättningsvis. Men han får ju sluta dumma sig. Bara för att jag föredrar kvinnor framför honom liksom.... 
  • Jäjd
    Ernst Hugo skrev 2011-07-24 13:39:05 följande:
    Behöver bli berörd utan att vända ut o in på mig själv, kanske en omöjlighet.
    De vanliga allmänmänskliga har kännts diffusa senaste veckan inkl sex...........men just nu behöver jag bruna bönor o bacon. Solig

Det här lät mysko.

Men bruna bönor och bacon är ju trevligt.  
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-24 16:26:22 följande:
    Jag har sett den, den var inte så hemsk som jag trodde, inte så dålig heller.
    Lite vacker på ett twistat sätt.
    Helt ok.

Ska blogga om den så snart jag fattat slutet, frågade Anton men han verkar inte heller fatta...

Men först ska jag bokstavligt talat rymma till en väninna och kräva vin innan jag dör här hemma.
    Tänk dig en sådan där buss i Afrika där folk sitter på taket.
    Det är min lägenhet just nu.

Jaha. Jag tyckte den sög kuk.

Men jodå. Jag har åkt såna bussar i DR dagligen. Fruktansvärt kul. Speciellt när man ska av och man är längst bak bakom kärringar med hönsburar i knät och den livsfarliga resan ska vi inte tala om.
    Men kul att du har det så hemma. *kramar*  
  • Jäjd
    sumpbävern skrev 2011-07-24 16:42:09 följande:

Gillar du golden shower?
    Nej men jag förutsätter att du behöver uppleva en mellan framtänderna varje dag efter frukost?
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...