Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Anton Chigurh skrev 2011-07-21 19:18:40 följande:
    Helt okay, känner mig faktiskt hedrad att överhuvud taget nämnas i din blogg.

Ha en underbar kväll själv, min kära.

Det är inte hennes blogg. Det är vår. Utan mig är hon ingenting. INGENTING.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:20:24 följande:
    I vår blog
    Glöm inte JADED!!!

Hoppas jag slipper dissa ditt val, jag får dåligt samvete då!
    Åh gawd. Jag vet hur detta kommer spelas ut nu. Du kommer FEJKA gilla skitfilmen eftersom Anton viftat med kuken och den i ditt ansikte så du vill smeka honom medhårs!

Fy fan för kvinnor alltså.  
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:26:25 följande:
    Har jag missat Antons kuk i mitt fejs?

Gud vad du svär. Bilda klubb med sumpis. Där kan ni sitta och svära, snusa, lyssna på Nordman och andra svärrelaterade saker.

Hahahaha!

Tack.  
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:27:07 följande:
    Något måste vi ha, folk fattar ju uppenbarligen ej att vi ens är två?
    Vi kanske ska börja kalla oss NGWP och Jaded?
    Svar ja.
  • Jäjd
    Velour skrev 2011-07-21 19:27:46 följande:
    Såja, inte bli svartsjuk nu. Det finns plats för dig också.
    Ja Marias kärlek är lika stabil som det svenska semestervädret- kränkande osv.

Jag söker mig till andra varma famnar, till synes.  
  • Jäjd
    Velour skrev 2011-07-21 19:37:48 följande:
    Du vet att du aldrig kommer att få lika mycket värme som i NGs famn, även om du tillfälligt söker dig annanstans.
    Nu är det bara så att en till vill få plats där.

VEM DÅ?!?!?! Skrikandes
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:38:39 följande:
    Förvånad

Skit vilken diss till min kärlek.
    Men du, jag tog ett personlighetstest i en hysterisk tråd där man nu nästan småbråkar om vilken personlighetstyp som är bäst.
    Intressant resultat, vad tycker du t ex om;

"ENFPs often have strong, if sometimes surprising, values and viewpoints. They tend to try to use their social skills and contacts to persuade others gently (though enthusiastically) of the rightness of these views; this sometimes results in the ENFP neglecting their nearest and dearest while caught up their efforts to change the world.
    For some ENFPs, relationships can be seriously tested by their short attention spans and emotional needs. They are easily intrigued and distracted by new friends and acquaintances, forgetting their older and more familiar emotional ties for long stretches at a time
    They can be tireless in talking with others, like fountains that bubble and splash, spilling over their own words to get it all out. And usually this is not simple storytelling; they often speak (or write) in the hope of revealing some truth about human experience, or of motivating others with their powerful convictions. "

Lite coolt ju!?!?!

Du borde ta testet.
    Det där var nästan skrämmande. HU!

Ja sån därn är du och jag vet inte varför jag står ut med dig. Ska jag ta det testet? Ja okej.  
  • Jäjd
    Velour skrev 2011-07-21 19:55:46 följande:
    Ja..jo...Anton *viskar*

Nah. Han vill in i hennes rumpa. Cool

Och Maria- vi gör så i headern som vi dissade förut. Det blir bäst.  
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...