Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Druid skrev 2011-05-05 23:39:28 följande:
    Det skulle ju lösa frågan om bindaren hon efterfrågat, så det vore ju att slå en fluga i en smäll i alla fall.
    Men gud, förlåt. Jag tänkte bara på själva redskapet. Skäms
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 23:43:09 följande:
    Jag har känt mig förföljd av en xenofobisk snubbe i politiktrådarna som också lämnar fula kommentarer på bloggen.
    Idag dök det upp en tjej med MITT namn, alltså mina riktiga namn som nick och började skriva på ett mycket invandringskramigt vis.
    Jag blev efter ej så noga övervägande säker på att detta var snubben som gjorde en parodi på mig, gick in i en tråd, citerade henne och skrek;

"SUFFERING, GET THE FUCK OFF MY BACK!!!"

Det var en brud dock...på riktigt...en änglaförälder som startade gravidtrådar.
    Hon frågade om jag mådde bra. Jag bad om ursäkt men blev givetvis ändå anmäld.

Så jag skäms för att jag trodde hon var Suffering/Gerdis/Migrationsministern"....
    Men varför gjorde du så? Trodde INTE det var han, det aset.
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 16:12:35 följande:
    Jaded

Vi kan ta det här. Vad menar du? Jag klarar verkligen inte av killar med mörka ögon även om allt annat skulle vara perfekt så skulle jag aldrig klara av det i nykter tillstånd. Är det fel av mig att dissa majoriteten av killar som ju har mörka ögon eller vad menar du?
    Säger bara att jag tycker det är oerhört tråkigt med sådan inställning. Jag har också preferenser, ganska starka sådana men jag har lärt mig att det är fullt möjligt att falla stenhårt för någon som inte passar som handsken inom mina gamla vanliga ramar.

Tycker det är ganska skönt att jag känner så faktiskt.
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 16:23:29 följande:
    Som sagt alla har vi våra orsaker till varför vi känner som vi gör. Mörka ögon påminner mig om en tid i mitt liv som jag fortfarande inte har kommit över. Har tvingat mig själv att bli ihop med killar som har mörka ögon men har alltid gjort slut mitt i allt. Det går inte......
    Ok.
  • Jäjd
    Quintus Zebra skrev 2011-05-07 18:41:31 följande:
    Here I am!!

Nej då! Det bästa sättet att hantera fobier är att möta sin rädsla Flört.

Fast nu loggar jag ner igen...
    Hahahahahaaa!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...