Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Fan vad torr du är Maria, lighten da fakk app och get with the lingo och så vidare!

Ja jag äter chips ändå. Hardcore.

Visst var det hett?! Jag hade velat köpa tre till men hade ju inte pengar. Hur kan ett nagellack kosta 80 kr? Alltså då är det inte ens "dyrt".

Vi borde bli sambos. Jag planerar att ägna mig åt sexlekar varje kväll och steka raggmunkar ganska ofta. Kan du leva med det? Ja det kan du, vem tror jag att jag pratar med?

• Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 18:13:47 följande:
    Nej jag tänker inte lighten up när det gäller DET lingot. Over my dead body.

Hahahahaha....
    Jag tror vi borde skaffa en lägenhet, med 3 ljusisolerade sovrum. Ett till dig, ett till mig och vi får inte traumatisera min söta lilla dotter.
    Jag ska bara ägna mig åt sexlekar under barnfri tid men då är de också ganska grova och utdragna.

Du får heller inte ha åsikter om mina lekkamrater.
    Well du gör vad du vill i ditt perversa rum och jag gör anständiga saker i mitt ljudisolerade rum.

Vi inreder enbart med inköp från Indiska och Spiti, lagar mat varannan gång och jag skiter fullkomligt i dina lekkamrater i plural om du skiter i mig och mina förehavanden som kommer vara av den fromma sorten.

Jag vill INTE tvingas se på dina dokumentärer utan jag kommer att tvinga dig uppskatta bra film.    
    Rosa tvättmaskin ska vi ha, du vet den där, och ljusgrön diskmaskin som matchar min gröna micro.

Vidare gäller; ingen rökelse i allmäna utrymmen. Rökning av ALL sort utomhus. Inga vinflaskor på diskbänken som en jävla alkis.  
  • Jäjd

För övrigt är jag groteskt O-PK nu för tiden
    Jag sätter inte mina vackra fötter i några muslimer-är-jordens-hot-trådar eller några SD-kramar-trådar heller.

O r k a .    

• Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 18:31:05 följande:
    Låter helt ok.
    Fast vadå ingen rökelse!? Vi får ha en varsinn TV, alt TV-schema. Jag behöver dokumentärer.

Indiska och Spiti, done deal.
    Ibland kör vi hämtmat.

Du ska inte skita i dem, du ska hälsa trevligt och känna dig inspirerad.
    Rosa tvättmaskin, fine.
    Nu svarade jag i helt fel ordning, märkte du det?
    Nagellacken ska vara gemensamma, liksom örhängena, såvida du inte har bacillskräck?
    Vinflaskor kan hamna på diskbänken men det kan se estetiskt tilltalande ut med rätt etikett.

Varför skriver du ALL med versaler?
    Bra.
    TV-schema bra. Du behöver kulturell berikning, det är vad du behöver min kära.
    Hämtmat, utmärkt.
    Ja jag ska hälsa trevligt och fråga om herrn inte kan klä på sig innan han lämnar ditt rum. Detta kommer jag att göra iklädd rosa morgonrock med duniga rosa tofflor med fjädrar på och papiljotter i håret samt ansiktsmask.

Nej ingen bacillskräck. Det enda jag inte vill dela är kuk (eller fitta???)Drömmer

Ja estetiskt tilltalande grejs är fine, så även vinflarror med ditt läppstift runt.

ALL rökning innebär naturligtvis ditt jävla cannabis-knarkpuffande. Puff da magic dragon ELSEWHERE.          
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-21 19:01:34 följande:
    Skönt, jag ska hälsa på dina män också. Vet ej varför du blivit inbillsk och tro du kommer kunna nöja dig med en.

Nej vi delar inte kuk, kan inte tänka mig att vi kommer vilja det. Om ett extremfall dyker upp får vi snacka om det.

Cannabis-knarkpuffande...BAH! Inbillsk.
    Finns bara en man i mitt hjärta ju. Flört

Men om Cooper vill komma förbi och snacka underkläder kan ju inte jag gärna säga nej. Inte nu, inte. 

Och- äsch! Jag kommer att spola ner ditt dope i toan.     

Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...