Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

MrsAssault skrev 2011-07-20 16:15:27 följande:
    Jag med. Vi ska åka och bada.
    Gud så fantastiskt. Jag vill följa med.

Funderar för övrigt på att färga om håret. Mörkt-mörkt. Det har inget med bad att göra men jag vill bara inte slösa på två separata inlägg.  
  • Jäjd

Men gud vad ni är utseendefixerade. Finns det nåt annat att snacka om eller ska man uppsöka närmsta offentlig-amningstråd bara av ren tristess och understimulans?

• Jäjd

Min verkliga vän är inte närvarande så jag frågar er då.

Funderar på film. Vad ska jag se?
    Jag har;
    Saving private Ryan
    Frantic
    Terminator 2!
    Changing lanes
    Twillight!!!
    Ronin

Valet är ert. Make the most of it. Tack på förhand.           

• Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 20:17:25 följande:
    Eh din verkliga vän?
    Tack.
    Alla filmer suger.
    Se filmen om Anton.
    Ja jag har ju enligt uppgift inga vänner i denna tråd. *bitchar*

Alla filmer suger?! Känner du ens till hälften? Drömmer

Filmen om Anton? Jag är ovanligt okåt.    
  • Jäjd
    Yoyna skrev 2011-07-20 20:18:26 följande:
    Jag skulle ha valt Saving private Ryan eller Twilight.

Såg btw Gränsen igår (svensk andra världskriget-film). Den behöver du inte se, kan inte rekommendera den.
    Gränsen känner jag inte till, men bra att du avrådde. Svensk film brukar dock passera mig obemärkt förbi.
    Saving Ryan it is. Den är faktiskt väldigt bra. Twilight också förstås (nej jag skäms inte).

• Jäjd
    Ernst Hugo skrev 2011-07-20 20:20:14 följande:

Ronan utan tvekan om du inte sett den, men vi kanske inte går igång på samma saker i film Drömmer
    Jo den har jag sett ungefär tusen gånger men gör det gärna ytterligare en gång. Vad tänkte du på lite mer specifikt?
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 20:21:35 följande:
    Jaha enligt vilka uppgifter?

Ja alltså filmen han rekommenderade. No country for old men eller något liknande...
    Din SD-kramande pojkvän här i tråden. Det där äckliga djuret.

Jaha den! Den har jag sett och jag måste avråda starkt. Du kommer att hata den. Tro mig. Så jävla upphajpad, ungefär som Millenium-böckerna och i själva verket bara medioker skit.  
  • Jäjd
    Yoyna skrev 2011-07-20 20:24:20 följande:
    Jag se gärna svensk film, men gillar att skådisarna känns iaf liiite på riktigt!

Man ska aldrig skämmas!
    För mig känns det nästan för riktigt efter att ha jobbat bland de allra flesta svenska skådespelare som återkommer i svenska filmer om och om och om och om igen, i flera år.
    Det är liksom mer, jaha där är Eva. Kul. Där är Micke Persbrandt. Han betalade inte för sin varmkorv och gör ändå reklam för Unicef. Jävla hycklare.

Så tänker jag. Drömmer   
  • Jäjd
    Ernst Hugo skrev 2011-07-20 20:27:03 följande:
    Den har en av filmhistoriens 3 bästa biljakter (inkl orginalljud från 6.9:an). Men dialogen är även extraordinär för att vara en amerikansk action.

Sedan kanske vi delar andra kinks Solig  
    Ja det vet jag. Och håller med om. Ska nog se Ronin ikväll. Känner inte för att tänka liksom.
    Jag gillar såna filmer. Frantic är lite samma stuk.  
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...