Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Okej, kan glädja er alla med att det är Estrella.

Ja jag reste mig, eller krälade ur sängen, för att kontrollera detta åt er.  

• Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 00:45:11 följande:
    Hjärta

När har jag någonsin svikit våra ideal? Inte ens i jordnötsväg liksom. Så är det. Fan vad gott det är också. Det enda som fattas är morötter och dipp, varpå man blandar alla tre i käften samtidigt.
    Blir lite som ett samlag. Fast i munnen. Ja du vet.  
  • Jäjd
    Anton Chigurh skrev 2011-07-20 00:47:03 följande:
    Det var fan va du får till det..........Cool

Alltså I didn´t see it coming. Jag trodde min elaka diss skulle få honom att börja grina.
  • Jäjd
    sumpbävern skrev 2011-07-20 00:52:08 följande:
    Ska du fråga någon gång?
    Nä.
    Jag frågar Nice sedan hur den ser ut. Jag får tillfredsställelse av mina jordnötter just nu. I´m fine.  
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 00:57:54 följande:
    Hahaha...

HÖRDE DU DET SUMPIS!?
    Äh han är för upptagen och distraherad av att inspektera och räkna ådrorna på sitt könsorgan.

*tror*
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 01:00:19 följande:
    Hoppas han fotograferar...

*edit. Sitt erigerade könsorgan.

Nej nu ska jag göra nåt annat. Ni får väl fortsätta smeka varandra. Drömmer 
  • Jäjd
    Anton Chigurh skrev 2011-07-20 01:03:45 följande:
    Jaa...jo, jag tycker nog du är lite väl illvillig mot stackars Bävern, jag gillar honom skarpt, men min kära Jaded, jag kommer aldrig sluta älska dig för det. Hjärta

Hata inte Bävern för hans åsikter, respektera att han har dom, även om du inte delar åsikterna ifråga. Ja, jag vet, Bäverns åsikter går stik i stäv mot att vad du representerar, Jaded, men iaf, respektera att han har dom. Han respekterar dina. Även om han inte delar dom !!!

Jaja. Kräldjuret får tycka vad han vill och klistra in vilka förkastliga bilder han vill. Jag är bara här för den enorma underhållningens skull just nu.
    FörvånadGladNalle
    Men tack för dina fina ord. Jag är dock en elak och illvillig människa men mest för att jag behöver kuk. Det ska dock inte ni tänka på. 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...