Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-16 18:59:48 följande:
    Jag kräktes lite i munnen Drömmer

Nejdå, men folket som glodde över min axel undrade säkerligen av blickarna att döma varför jag flinade åt en mensbinda.
    Vad fräckt att kolla över nåns axel och läsa personens personliga meddelanden till att börja med!!

Du borde ha svarat: "Vad glor du på? Har du ätit glo-soppa, eller?!" Det säger man från de bonniga trakterna nära där jag bor  
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 19:05:17 följande:
    Hon är en stor filosof.
    Hahah, och jag blev så till mig att jag nyss skrev till min handledare och frågade varför vi aldrig läst något om och av Ayn Rand
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-16 19:08:42 följande:
    Hörrni, min full på FL- tråd fick inte ligga under Familjelivssajten.
    Kan någon vänlig själv förklara varför? På FL-logik till vanlig logik alltså.
    Vad är din "full"?
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-16 19:15:47 följande:
    Ja fast jag misstänker att det skulle resultera i nån slags slagsmål här. Folk är helt vansinniga. Oooohhh bussen går om 20 sek- döda döda döda döda alla i min väg!!!!

Typ så.
    Aha, storstadsskadade...
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 19:17:43 följande:
    Bra!!!
    Älskar sådan framförhållning hahaha!
    Men eller hur. 1½ år för sent bara....
  • Velour
    Jäjd skrev 2011-05-16 19:19:02 följande:
    Jag ville veta hur många av er som är påverkade av berusningsmedel när ni sitter här och interagerar med mig.
    Det kommer jag aaaaaaaaaaaaaldrig att sä...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
  • Velour

Satt och funderade lite igår. Du kom jag att undra vad jag skulle göra om det blev force major plötsligt. Vad skulle ni ha gjort?

• Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 19:30:57 följande:
    Troligtvis dött.
    Av chock eller?
  • Velour
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-16 19:31:28 följande:
    Eller så hade jag blivit som Eli i the book of eli.
    Känner inte till.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...