Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-05-05 11:02:28 följande:
    Förlåt Jaded, men jag älskar din kompis också, du vet ju, Jaded, att jag är svag för kvinnor som sväljer, det går liksom inte att kämpa mot sin egen natur. 

Jag vet att du förlåter mig, Jaded, iaf om jag offrar min andra knäskål också.

Du citerar mitt inlägg genom en utläggning till Jaded?

*Skarar på huvudet*
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-05 11:18:20 följande:
    Varför är Nd ett skitparti? Och varför är SvP:are avskum? Motivera. Flört

Nej, i sådana fall så skulle jag pillra bort de svarta bitarna och posta till dig. Tungan ute 
    Jag ska motivera så snart jag kommer tillbaks från affären.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-05 11:25:43 följande:
    Nej? Inte alls. Verkligen inte. Jag är inte insöad och jag ser människors inre kvalitéer.
    Jag fattar inte detta.
    När jag inte håller med dig om att en man är snygg, är jag ytlig och ser ej inre kvalitéer?
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-05 11:26:43 följande:
    Burklax är jättegott. Det skulle du också tycka om du provade att äta det. Din musiksmak lämnar nog f.ö mycket att önska . . . .
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 11:23:15 följande:
    Mmm i England äter man också spotted dick. Konserverad.
    Men spotted dick är ju bara pudding med torkad frukt i.

Det gör säkert din också dock.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-05 11:30:40 följande:
    Nej inte om man enbart tycker folk är fula baserat på deras utseende?
    Om du frågar "Är han snygg" och jag säger "nej" säger du "gud vad yyytlig du äääär"
    Du frågade inte om han var snäll (vilket jag omöjligt kan veta genom att titta på en bild), eller om han har en schyst personlighet (vilket jag kan omöjligt veta genom att titta på en bild).

Du och Mandi sa att fula snubben var snygg, jag sa att han var ful, varpå ni börjar dilla om personlighet?
    HAN ÄR EN SKÅDESPELARE!

Att ha fysiska preferenser är enbart mycket sunt Jaded.
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-05 11:47:38 följande:
    Men nu säger du ju emot dig själv, för du äter ju tonfisk på burk. Eller ja nä vänta, det var ett erkännande från din sida att du är dum i huvudet? Tungan ute

Hum, alltså vad då bara för att det är hon som ringer? Kan man ställa in olika ringsignaler för olika nummer?
    Gud vad gammelmodig du är...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...