Inlägg från: Jäjd |Visa alla inlägg
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 17:43:29 följande:
    Hemma hos min väninna som byter blöjor på sin bebis. Yoyna, absolut så är det (som du sa). Sumpis, håller med dig, men vissa åsikter har jag extra svårt för. Lite xenofobi hos en trevlig person kan jag ha överseende med, men där går gränsen. Jaded, darling, ja Rose ringde mig. Hon har en sexig helsingborsdialekt. Typ. Och jag pratar inte ghettosvenska. Fastställt.
    Jo du gör ju det.

Men frågar du en invandrare om din ghettodialekt får du nog det svaret, ja. Drömmer 
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-07-19 17:46:10 följande:
    Jepp, i hela 40minuter dessutom. Är ju liiiite svårt att få tyst på mig när jag väl är igång. Maria kommer nog inte vilja prata med mig nåt mer.
    Hon har en skön dialekt. Lite egen men absolut ingen gettosvenska.
    Oj då i hela 40 min minsann! Vad pratade ni om? Er gemensamma avsky för mig? *paranoooooiiiiiiid*

Jo hon snackar helmysko men har en skön 071-röst som kompenserar.  
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-07-19 17:56:40 följande:
    Om allt och alla. Nej, vi pratade inte om dig och nej, jag avskyr inte dig även om jag inte gillar vissa av dina åsikter.

Hon pratar helt okej. Du har inte hört gettosvenska va? Åk en sväng till riskeby/tensta så ser du hur svenskarna pratar där. Hon har absolut ingen gettodialekt.
    Vad är det för fel på mina åsickhter? Känner mig kränghckt.

Joho då, jag har hört ghettosvenska
    Jag har även varit i både Rinkeby och Tensta, tackar som frågar.

Hon har en obestämbar twist eller stuk om du så önskar, på sitt sätt att tala. Jag gillart.     
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-07-19 18:03:00 följande:
    Äh, låt det va. Det är en avslutad kapitel.

Håller med. Hon har en obestämbar dialekt. Jag gillar det också.

Ja jag ska inte bitcha mig här mer. Batteriet dör nu ändå.
  • Jäjd
    MrsAssault skrev 2011-07-19 20:17:45 följande:
    Och hej förresten, har vi fått en ny nassekompis?

Bävern menar du?

Han är en gammal hemorrojd som återvänt och gör brudarna i den här tråden vilda av åtrå.   Kräks
  • Jäjd

Måste uttrycka mina känslor över att Rose fick prata med Nice G bara hux flux medan det tog henne över två år om inte mer och en incident att ringa mig!

Mobbning. Vuxenmobbning?

• Jäjd
    MrsAssault skrev 2011-07-19 20:22:00 följande:
    Aha, alltså jag hänger inte med riktigt i den här nya "ligga-med-nassar"grejen. Vad är poängen? Är det nåt kinky?
    Jag vet inte heller, verkligen inte. Nassar gör mig okåt.
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-19 20:24:36 följande:
    Jäjd skrev 2011-07-19 20:19:30 följande:
    Bävern menar du?

Han är en gammal hemorrojd som återvänt och gör brudarna i den här tråden vilda av åtrå.   Kräks
    Alltså...
    Jag ska inte säga något.

Sumpis åsikter är extremt sunda i relevant jämförelse.
    Ja det har du väl bättre koll på än vad jag har. Solig
  • Jäjd
    I Blackrose I skrev 2011-07-19 20:24:52 följande:
    Men jag har ju också "känt" er i över 2år hörredu.
    I så fall borde jag kanske ha skrivit snarare 3-4 år då. Jag har ingen koll. Och jag tror att det varit lite annorlunda men du förstår.

Poängen är att jag är avundsjuk.  
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...