Inlägg från: sumpbävern |Visa alla inlägg
  • sumpbävern

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-07-20 02:11:09 följande:

Oh please. Jag är inte tillgänglig. Vill inte vara det heller.

Jag bara kollade ordningen här, det var ett tag sen jag var här och det är bra om jag kan ha koll på vilka Nice snuskar sig med.

Hon är förövrigt inte snuskig. Bara en intelligent humoristisk tösabit. Inte så bara iof. Glad
  • sumpbävern
    Jäjd skrev 2011-07-20 02:19:54 följande:

Vaddå för anstormning?

Och ja Nice är smart och allt det där men det är mycket tvivelaktiga män hon låter gnugga sig emot henne. Bevisligen.  

14375 kommentarer. Det kallar jag för anstormning.

Tur jag är här för att stötta henne dåGlad  
  • sumpbävern

Hooooost. Här kommer man in med förhoppningen att endast seriösa diskussioner pågår. 
     Alldeles för tidigt på morgonkvisten med gayporr, åderpåkar och bilder på billiga fruntimmer Förvånad 

• sumpbävern
    I Blackrose I skrev 2011-07-20 13:33:00 följande:
    För övrigt så älskar jag en mans kropp, manliga händer som rör mig överallt på kroppen, hans stora famn som jag kryper in i, den där ådriga saken klarar jag mig inte utan. Jag vill ha en stor stark karl i sängen som verkligen dominerar mig till max.

Kvinnor kan vara otrolig sexiga och jag provar gärna att va med en kvinna om tillfället ges men skulle jag bli tvungen att välja mellan en man och en kvinna så väljer jag en man alla gånger.

Hooooost, harkel
  • sumpbävern
    FamiljenCooper skrev 2011-07-20 13:35:53 följande:
    Jag har tydligen också missat det ! förbannat !

Nä alltså, du och Jaded de hut.
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-07-20 13:37:28 följande:
    Mycket möjligt att sumpis blandade ihop bilderna han har på sin dator med de i tråden.

Ja, nu ser jag misstaget. Ursäkta.
  • sumpbävern
    FamiljenCooper skrev 2011-07-20 13:38:04 följande:
    ahhhh då förstår jag ... han är ju lite *host* till åren ponken ..

Akta så jag inte "fipsar" på dina ömma lökar
  • sumpbävern

Det här var ju ovanligt. När bävern äntrar scenen så drar the beavers.

• sumpbävern
    FamiljenCooper skrev 2011-07-20 13:43:20 följande:
    fipsar?

Nu spelar du dum va?
  • sumpbävern
    I Blackrose I skrev 2011-07-20 13:44:05 följande:
    Vad?

Alltså jag är verkligen nyfiken men varför har majoriteten av Sverigedemokraterna så gammalmodig syn på sex? Seriös.

Gammalmodig? Nu skrattar jag på allvar här hemma Skrattande. Jag brukar få skäll för att jag provar ställningar som inte  ens porrbranschen har listat ut än.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...