Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

MrsAssault skrev 2011-05-07 21:34:29 följande:
    Min man är en extremt uppmärksamhetskrävande diva med världens största ego som måste matas med uppskattning och idoldyrkan dygnet runt. Jag går med på detta eftersom han är utrustad med den vackraste och mest kompetenta penis jag någonsin haft äran att smaka. Sån är jag.
    Hmmmm, långt ifrån perverst nog för en pokal i den här tråden. Ställ dig med mig utanför pallen!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    DrömmerMrsAssault skrev 2011-05-07 21:35:44 följande:
    Nä det var inte perverst alls haha men jag skulle kunna berätta andra historier om jag vågade
    ja, vill du ha pokal får du lätta på hjärtat!
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 21:49:33 följande:
    Jag kan inte lätta på hjärtat in public.
    Inte jag heller... Rose vinner!  
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-05-07 21:52:08 följande:
    Okej, i alla mina våta drömmar är jag man och knullar tjejer, när jag onanerar fantiserar jag om att min man knullar unga späda blondiner..

Jag är hetero men gillar att slicka fitta och klämma på bröst

öööh det finns mer men jag är helt jävla asexuell nu när jag är på smällen så jag kommer inte på mer haha
    Ok, the game is on!!!
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 21:55:15 följande:
    När!?
    När det blir surt.
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 21:57:50 följande:
    Jag har haft en flaska rött på diskbänken i en vecka. Ok?
    Man måste testa sig fram...
  • Noun
    Quintus Zebra skrev 2011-05-07 21:58:22 följande:
    Med tanke på hur mycket jag skrytit i den här tråden, så borde jag ju hänga med på detta:

Jag verkar vara störande seriös och artig på nätet, vilket är lite märkligt för jag är inte sån privat (den här tråden är bra för mig helt enkelt)
    Är rent ideologiskt väldigt öppen inför sex och olika sexuella preferenser och blir sällan chockad, därför är det ju lite märkligt att jag är så pass pryd och privat med mitt eget samliv.
    Jag är en väldigt stor optimist, och nästan naiv i min tro på en bättre värld.
    Trots alla vidrigheter jag har sett i mitt liv så verkar jag nästan inte ha förmågan att hata andra människor, jag hatar företeelser och åsikter, men kan inte hata människor (inte ens de som verkligen förtjänar det)
    Jag verkar lugn, men har tidigare haft ett rätt "osvenskt" temprament (som jag i och för sig har lärt mig hantera) och jag har blivit lite lugnare på äldre dar.
    Är sockerknarkare (på avgiftning)
    Jag är skadad i hälsenan (vilket gör att jag inte kan springa på några dagar, vilket kan påverka mitt humör. Vi får se om några dagar. Om jag blir grinig, säg till Glad)
    Har alltid haft en tendens att vilja vara tvärtemot (vilket påverkar min musiksmak, filmsmak och jag tror att det är därför jag är rätt pryd eftersom jag bland annat umgås i ett gäng ovanligt kåta killar), men jag har lärt mig att slappna av.
    Ett annat problem jag har haft är att jag har varit lite perfektionist (jag har varit nära att knäcka mig själv i min vilja att vara den perfekta pojkvännen, anställde, studenten, forumdebattören), men det har blivit mycket bättre sen jag blev pappa. Har lärt mig att man inte kan vara perfekt, och har lärt mig väldigt mycket om att njuta av livet...
    Och något av en hönspappa är jag också!
    Sluta fresta mig!
    Är du en dröm eller är du verklig?
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-07 22:01:51 följande:
    QZ, intressant läsning!

Noterar också att du är den ende av oss som klarar av att hålla dig helt rumsren i lägen där andra faller ner i en grop av dekadens och ligger och krälar runt. Drömmer More power to ya!
    En riktig man är något att hålla fast vid i dekadensen. Drömmer

*Lämnar NGWP, vilket minskar trängseln kring henne*
  • Noun
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 22:04:35 följande:
    Men hallå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Detta hr jag framför mig. Har stått i en öppnad, igenkorkad flaska på diskbänken i en vecka.
    Bra?
    Inte bra?

Hur surt är surt?
    Vin smakar ju alltid...vin...
    Allt man kan dricka bör man dricka... Har jag för mig Obestämd
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-07 22:07:31 följande:
    Ja hon har redan fans så det räcker skaruveta.
    Jo, jag har märkt det Flört
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...