Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jäjd skrev 2011-05-05 10:39:36 följande:
    Du bryr dig för mycket vad folk förknippar ditt nick med älskling. Jag har slutat bry mig för ett antal varningar sedan. Kyss

Leverpastej är egentligen inget att oroa sig över när det gäller vad min mun haft för innehåll. Slappna av.  
    Jag vill inte sluta bry mig!
    Jag är en lady! Ok?
    Det känns bra att bry sig.

Well hellre en macka med sperma än en med leverpastej och ost! Alla gånger!
    Jag har krasse hemma föresten, vet du vad det luktar som?
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-05 10:44:40 följande:
    Uptajt.

Sagge gör sig nog bättre i en soppa. Tips. Nej sluta. Du gör mig till en ickelady medan du framställer dig själv som en lady. I´m on to u. Det tog ett tag men nu ser jag.

Krasse luktar menskopp, ja. Kräks
    Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jag är så grym...
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-05 10:44:40 följande:
    Uptajt.

Sagge gör sig nog bättre i en soppa. Tips. Nej sluta. Du gör mig till en ickelady medan du framställer dig själv som en lady. I´m on to u. Det tog ett tag men nu ser jag.

Krasse luktar menskopp, ja. Kräks
    Och nej, hellre på en macka än i en soppa.
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-05 10:47:12 följande:
    Förhoppningsvis så får jag möjlighet att rösta (ännu) mer rätt i framtiden, men det erfordrar ju att det bildas ett parti med ett namn i stil med Nationalekologerna eller dylikt. Flört
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:34:46 följande:
    Jag orkar inte hålla på med mindgames...
    Skulle bara göra bort mig, är alldeles för tankspridd för att egentligen vara Åke64 som låtsas vara Maria29 (ja, 29 OK?).
    Jag hade ett tag två användarkonton på FL, för jag ville inte förknippa min seriösa politiska stance, med den dekadens jag ägnade mig åt i andra trådar. Men inte ens det funkade, eftersom jag hela tiden glömde vem jag var inloggad som...

Och Jaded vill jag inte vara, hon äter leverpastej med mjuk OCH hårdost.
    29 säger du? Det är ju riktigt lastgammalt för att vara tjej liksom. Drömmer

Men leverpastej OCH ost? Det borde ju vara förbjudet! Det enda man får addera på en leverpastejmacka är ju smörgåsgurka och majonnäs. Och då menar jag majonnäs på tub, inte äcklig majonnäs på burk!
    Nu äter inte jag leverpastej alls, men ja, jag trodde smörgåsgurka var det enda socialt acceptabla.
    Majonnäs är äckligt. Stavas det med två "n"?

Jag ljög. Jag är bara 26 egentligen.

Varför röstar du inte på Nationaldemokraterna eller SvP?
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-05 10:49:07 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:46:12 följande:
    Och nej, hellre på en macka än i en soppa.
    Alltså nej. Hellre nånstans där den ej behöver se dagens ljus.
    Sperma är som vackrast när den får se dagens ljus! Hur ska den annars uppskattas ordentligt?
    Nu kan jag inte utveckla vidare utan att överge alla mina principer.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-05-05 10:53:01 följande:
    Och jag som hade hoppats på : Hellre i munnen än på bröstet....

Jag ser inte hur det ena behöver utesluta det andra liksom.
    Var den än hamnar, finns det utmärka sätt att transportera den till munnen!
    Huvudsaken är att man inte slösar helt enkelt.
  • Nice Girl Wrong Place
    Jäjd skrev 2011-05-05 10:54:59 följande:
    Mmm men för att uppfylla den dagliga kvoten krävs det ju att den söta såsen intages oralt.
    Men jag säger som jag sa till Anton.
    Bara för att den HAMNAR på en macka, en tutte, i ett glas, i någons hand, så betyder det inte att slutstationen ändå inte är den samma.

Jag använder liksom inte kleenex för att torka bort den...
  • Nice Girl Wrong Place
    Druid skrev 2011-05-05 10:59:57 följande:
    Jag förstår inte riktigt frågan ursprung, men ja absolut, det är jag. Förfasas en smula över så kallad polyamori och otrohet och gud vet vad.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:50:32 följande:
    Nu äter inte jag leverpastej alls, men ja, jag trodde smörgåsgurka var det enda socialt acceptabla.
    Majonnäs är äckligt. Stavas det med två "n"?

Jag ljög. Jag är bara 26 egentligen.

Varför röstar du inte på Nationaldemokraterna eller SvP?
    Man måste äta leverpastej. Fast helst bredbar, för den man skivar ser ju ut att vara fylld av leverfläckar. Angående majonnäs så, ja det stavas så.

26? Jaha. Vilken besvikelse.

Jag har röstat på Nd, men av diverse skäl så blir det nog itne så igen. Jag tror dessutom att det är ett döende parti, vars död inte går att hejda. De var större förr, når Tor Pålsson var deras partiledare. SvP däremot? Ptjaa . . . det finns faktiskt en handfull kompetenta personer inom det partiet också, men för att vara ett nystartat parti så är de för snarlika t ex. Nd. Jag betrkatar sådana partier som något förlegade.
    Besvikelse?
    Nd är ett skitparti, men jag tror ändå SvP tar skitpriset. Som tur är, kommer dessa parti aldrig vinna speciellt mycket mer mark än de redan gjort.
    DÄR kan vi snacka världsfrånvändhet. Det gör ont i mitt PK hjärtat att se någon rösta på dessa avskum.

Jag önskar dig inget annat än leverpastej med leverfläckar om du fortsätter på detta viset.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...