Druid skrev 2011-05-05 10:59:57 följande:
Jag förstår inte riktigt frågan ursprung, men ja absolut, det är jag. Förfasas en smula över så kallad polyamori och otrohet och gud vet vad.
Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 10:50:32 följande:
Nu äter inte jag leverpastej alls, men ja, jag trodde smörgåsgurka var det enda socialt acceptabla.
Majonnäs är äckligt. Stavas det med två "n"?
Jag ljög. Jag är bara 26 egentligen.
Varför röstar du inte på Nationaldemokraterna eller SvP?
Man måste äta leverpastej. Fast helst bredbar, för den man skivar ser ju ut att vara fylld av leverfläckar. Angående majonnäs så, ja det stavas så.
26? Jaha. Vilken besvikelse.
Jag har röstat på Nd, men av diverse skäl så blir det nog itne så igen. Jag tror dessutom att det är ett döende parti, vars död inte går att hejda. De var större förr, når Tor Pålsson var deras partiledare. SvP däremot? Ptjaa . . . det finns faktiskt en handfull kompetenta personer inom det partiet också, men för att vara ett nystartat parti så är de för snarlika t ex. Nd. Jag betrkatar sådana partier som något förlegade.
Besvikelse?
Nd är ett skitparti, men jag tror ändå SvP tar skitpriset. Som tur är, kommer dessa parti aldrig vinna speciellt mycket mer mark än de redan gjort.
DÄR kan vi snacka världsfrånvändhet. Det gör ont i mitt PK hjärtat att se någon rösta på dessa avskum.
Jag önskar dig inget annat än leverpastej med leverfläckar om du fortsätter på detta viset.