Inlägg från: Noun |Visa alla inlägg
  • Noun

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-07 21:11:09 följande:
    Den där dumma tråden...
    Måste jag leta? Jag är lat... fast jag gissar att ditt citat räcker. Vad ska man säga..? Funkar Kräks ?
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-05-07 21:11:53 följande:
    Jag skulle vinna
    Jag tvivlar starkt... Möjligtvis delad första plats.
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 21:12:52 följande:

(Sitter och skriver mail till dig samtidigt, musiken är på högsta volym och lillskit är i min famn och söker uppmärksamhet)
    Känn ingen press, jag bara dör om jag inte får svar... InshAllah Flört
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 21:15:58 följande:
    Har glömt vad Kábir betyder. Hjälp!
    ?
    menar du som i Al- Khabir? Allah(swt), den store, ende?
  • Noun
    Jäjd skrev 2011-05-07 21:13:47 följande:
    Slappna bara av så ska detta nog bli alldeles jättebra! Ingen ska vara stressad eller upprörd i min värld såvida det inte ingår i "grejen".
    Det är helt okej att ställa frågor, jag är en tålmodig lärarinna.
    Aha ok... Stressad och upprörd blir jag bara när det gäller mina älskade barn, så detta ska nog gå bra...
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-05-07 21:16:12 följande:
    äh jag sitter och läser bara och orkar inte skriva ngt för datorn ligger så illa till och min otroligt dampiga karl måste ha uppmärksamhet hela tiden, såfort han ser att jag skriver så ska han prata och störa
    Prata? Obestämd

Man måste hålla dem kort! Visa vart skåpet ska stå! Eller.... hette det vart k*ken ska stå? Obestämd

*kämpar med språket*
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-05-07 21:22:47 följande:
    Allaho Kábir. Betyder det den store, ende?
    Ja, Allah(swt), störst.
  • Noun
    Noun skrev 2011-05-07 21:26:57 följande:
    Ja, Allah(swt), störst.
    Din och min språk skiljer sig en aning, men jag tror (är nästan säker på) att det blir helt rätt.
  • Noun
    MrsAssault skrev 2011-05-07 21:29:29 följande:
    Det är inte många som fattar det men det var ganska hastigt och ganska mkt mer strategiskt än kärlek, han hade UT genom en annan brud och jag vägrade gå i den fällan igen
    Vad är pervers med det? Obestämd

(Grattis!)
  • Noun
    Noun skrev 2011-05-07 21:27:59 följande:
    Din och min språk skiljer sig en aning, men jag tror (är nästan säker på) att det blir helt rätt.
    Eller... du trickar mig inte till något shia-grejs nu va? Pm isf Flört

Man KAN ju mena något annat, så att säga... Inte helt uttalbart.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...