Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault
    Ásgrímur skrev 2011-06-14 17:00:38 följande:
    Jag tycker att det var en relevant jämförelse, för att du skulle förstå hur jag menade.

Vad får dig att tro att man inte kan få haschpsykos om man är "frisk"? Jag vet själv en person som fick det, och han är inte och har aldrig varit psykiskt sjuk eller haft andra problem. Han jobbar som IT-konsult och har en IQ på omkring 140. Men när han festade loss i de tidiga 20-åren så fick han en haschpsykos och var helt övertygad att "de" skickade hemliga budskap till honom via mobilen, och därför kastade han ut den genom fönstret en kväll. Flört

Sedan så kan jag ju säga att jag inte har undgått att lägga märke till att haschpundare får sjukt dåligt minne och beter sig allmänt barnsligt. Det är som att de fastnar i pojkåren och för tjejer som haschpundar att de blir eviga fjortisar. Det är dessutom sjukt störande med haschrökare att de blir så fånigt fnittriga och flummiga när de röker på.
    Okej och vad förutom gräs hade denne vän stoppat i sig?
  • MrsAssault
    fisförnäm skrev 2011-06-15 17:42:56 följande:
    Snusk- och knarkkvoten uppfylldes för cirka 1000 sidor sen...
    Vad är det för satans skitsnack!? Den kvoten kan aldrig fyllas, politik-kvoten fylls däremot såfort man skriver SD
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-17 13:08:08 följande:
    Hur många veckor är du?
    Annars är det ibland gaser Men man vet aldrig!!!

Hur kändes det?
    vecka 15, det kändes inget speciellt, jag låg i sängen på rygg och såg hur den delen där livmodern är sjönk ihop lite
  • MrsAssault
    stortå skrev 2011-06-17 13:33:52 följande:
    Tror ni om det? Slutar det regna eller man kan ta en öl nu?
    Ta en öl för all del.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-17 13:45:36 följande:

Inte alls hel omöjligt...
    Så det syns nu?
    Inte så mkt men jag har en liten mage som syns om jag är naken eller har tajta kläder
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...