Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Noun skrev 2011-09-05 09:27:31 följande:
    Ha ha ha... Ja, stackars ungar vi skulle få!!! Förvånad
    Påminner mig om det där man sa om "Pappa kines, mamma japan..........." Eran barn skulle nog bli lika förvirrade.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Skarprättare skrev 2011-09-05 09:30:47 följande:
    Jag har alltid vetat att du vill ha mig för dig själv Roz. Men jag tänkte att vi kunde bli mormoner av den mer sekteristiska typen så att jag får en ursäkt att ha två fruar. Kan du gissa vem som skulle vara min andra fru?
    För min del behöver du inte bli mormon om du vill ha sex med andra kvinnor.
  • I Blackrose I
    Skarprättare skrev 2011-09-05 09:39:55 följande:
    Så när du är min fru så får jag ha ett helt harem med älskarinnor?
    Får du väl ha om du vill. Dock inte harem men vill du ha sex med andra kvinnor får du ha det så länge du berättar det för mig.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-09-05 09:46:52 följande:
    Dom kommer av sig själva om du är gift med Rose. ;))
    *Ler*  Kyss
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-09-05 10:08:42 följande:
    Om dom överlevde Förvånad
    Hälften nationalist och hälften islamist. Vilken bladning. Dom skulle ta död på sina halvor redan vid fosterstadiet.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-09-05 14:04:28 följande:
    Nej inte alls, mer som Dr. jenkyll & Mr. Hyde.
    Snälla älskling, kom hit!   www.familjeliv.se/Forum-26-175/m60241653-446....
    Jag har så tråkigt att jag håller på att somna....   
    Hehehehehe, jag ska gå hem till min lilla sötnos som ligger sjuk hemma så ni får ha tråden för er själva nån timme. Glad
  • I Blackrose I
    oOOo oOOo skrev 2011-09-06 16:15:44 följande:
    RYGGDUNKAR SUMPBÄVERN FRENETISKT Hjärta
    Är du också kåt på sumpis?
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-09-06 16:40:36 följande:
    Vad har hänt med FL egentligen? Atombomb? Trojan?
    Jag försöker avvänja mig.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-09-06 18:43:21 följande:
    Jaha... Inget jag ser fram emot. Rynkar på näsan
    Tack gumman, du klarar dig galant utan mig. Älskar din atittyd (Orkar inte kolla stavning) enormt. Sluta aldrig att va stolt över vart du kommer ifrån Bakis. Kyss
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-09-06 18:49:13 följande:
    Klart jag klarar mig, men det är väldigt sällan jag träffar på folk som jag tycker står på samma sida som mig sas, och hur konstigt det än låter så har jag alltid tyckt att du gör det. Fast jag kanske romantiserar dig- ge oss en vecka ensamma kanske vi sitter om struparna på varandra... ;)

Vilket påminner mig... Ska vi tacka ja till Skarpis?   
    Jag gillar dig Bakis skarpt. Du påminner mig om mina iranska vänner som inte riktigt vet vad dom ska kalla sig. Ta det inte fel är du snäll. Det är ingen kritik utan jag förstår dig helt och hållet. Du är uppväxt med Islam och det är en del av dig som du aldrig kommer undan. Åt ena sidan vill du strypa vissa regler som råder inom Islam och verkligen avskyr vissa delar åt andra sidan blir du fly förbannad när någon säger något dumt om Islam. Visst har jag rätt? För jag tror att du kommer känna dig lost om du helt bryter med Islam. Traditionerna/sederna och allt det du har växt upp med är en djupt inrotad i dig.
    Pågrund av dig och Shirin85 har jag hållit mig undan Islam-diskussionerna för att inte såra er två.
  • I Blackrose I
    sumpbävern skrev 2011-09-06 18:59:02 följande:
    Ja alltså, 4 kärringar så måste sumpis ha en karta blåpiller
    Oj, är det så pass illa? Förvånad
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-09-06 19:03:15 följande:
    Öm för tillfället kanske...
    Läste du min lilla kärleksförklarning till dig? Kyss
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-09-06 19:04:55 följande:
    Skarpis har friat till mig och Rose, och jag är ärligt talat lockad... Då får jag ju behålla Rosen. Hjärta
    Är ju kvar nån månad till men jag ska dra ner på det. Jag är fan beroende. JA, jag erkänner.

Hjärta
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-09-06 19:15:31 följande:
    Ja, nu gjorde jag det. Hjärta
    Jo, jag har fattat att du håller igen lite. ;)
    Du skulle nog helst av allt vilja gå på ungefär som jag gör på Umm-forum. Flört
    Du är riktigt speciell gumman, glöm aldrig det!Kyss       
    Tack. NalleSolig

Nej, nu ska jag börja laga mat innan maken kommer hem.
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-09-10 12:06:38 följande:
    Är du arab? Kan du bekräfta eller dementera om "gahbe" (osäker på stavningen) betyder hora?
    På persiska ska det vara med e på slutet och på arabiska a på slutet. Sen ska det väl vara bokstaven GH ibörjan och inte G även på arabiska.
  • I Blackrose I
    Skarprättare skrev 2011-09-10 00:56:21 följande:
    Och varför är det här tråden så ultradöd nuförtiden?
    Jag försöker avgifta mig.
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-09-10 12:06:38 följande:
    Är du arab? Kan du bekräfta eller dementera om "gahbe" (osäker på stavningen) betyder hora?
    Sen är det samma ord som används för ordet Kaffe också. Ghave på persiska och ghahva på arabiska så hen kanske ville bjuda på kaffe?
  • I Blackrose I
    I Blackrose I skrev 2011-09-10 13:53:32 följande:
    Sen är det samma ord som används för ordet Kaffe också. Ghave på persiska och ghahva på arabiska så hen kanske ville bjuda på kaffe?
    Eller iallafall på persiska. Kom på att på arabiska så skiljer det Ghahvah (Kaffe) Ghahbah (Hora) men rätta mig gärna den som vet.
  • I Blackrose I
    Skarprättare skrev 2011-09-10 14:10:34 följande:
    Så i ditt liv är jag som en lömsk flugsvamp bland kantareller?
    Jag pratar om min FL-beroende och den avgiftningen.

Ha en fortsatt trevlig helg.
  • I Blackrose I
    Skarprättare skrev 2011-09-11 18:27:26 följande:
    Jag kan avgifta dig.
    Det tror jag säkert att du kan. skulle behöva någon som kunde ta hand om mig just nu i några dagar......
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...