Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 11:49:59 följande:
    Vadå kasta dynga?
    Givetvis får var och en ta ställning, vet inte om jag påstått något annat.

Jag tycker det de gjorde är skitbra.
    När folk sitter på nätet och vräker ur sig en massa bajs utan något som helst perspektiv, bidrar det till en extremt obehaglig stämning.
    Att göra som de gjorde, med den offentliga läsningen av tråden, tycker jag är hur bra som helst.

Oavsett åt vilket håll hatet riktar sig.       
    Jag var inne i den sidan nån månad efter bobbys död och jag kunde bara inte förstå hur folk kunde skriva så grymma saker om den pojken. Allt från att skämta om att han skulle få bli våldtagen av det ena eller det andra och en massa andra grymheter dom skämtade om när det gällde honom. Jag mådde dålig. Har varit i den sidan några få gånger och varenda gång hittar jag trådar som får mig att må riktig dålig.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-08-30 13:59:19 följande:
    Halloj där. Är du tillbaka? Kyss
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-08-30 14:04:23 följande:
    JAAAA!!!!! Kyss
    "Tillbaka" till FL skulle jag inte kalla det- men hemma!    Solig
    Nu ska jag hämta mina fisar, men jag loggar in igen senare. :) 
    Välkommen tillbax. Nalle
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-08-30 17:24:09 följande:
    Det där tror jag inte på förrän jag ser det, men jag vill nog inte se det... Snacka om vanskapt.
    Nu blev det väldigt fel här. Efter det här uttalandet så blev jag tvungen att googla och se om jag säger fel. Jag menade hårig pung. Vet inte hur jag fick det till ollon. Har varit för mycket senaste dagarna.
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-08-30 22:24:43 följande:
    Det förklarar saken, minst sagt. Jag kan förstå det när oralsex ska till att idkas, men lite hår över snorren då? Det är ju döhett när det är lite porrtoffs/landningsbana på tjejer.
    Alltså du skriver om sex som om det är världens tråkigaste grej. Kom igen killen är du verkligen 20år? Vem skriver idkas?!
    Nej, jag kan inte.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-08-31 11:35:50 följande:
    Jag tror jag är kär i Zebran! Drömmer

Underbara människan... Drömmer 

Vad gör ni?   
    Det är du inte ensam om. Ställ dig i kö.

Inget, är på jobbet och ska snart gå på lunch.
  • I Blackrose I

Gokväll. Solig

• I Blackrose I
    Noun skrev 2011-09-04 19:47:48 följande:
    Hej Rose! Glad
    Hej älskling. Kyss

Saknat mig?
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-09-04 19:51:43 följande:
    Alltid. :)

Fast nu ska jag logga ut när som helst. :P
    Skön helg? ;)   
    Kyss

Jag ska också logga ut. Ska sitta och äta med maken i lugn och ro.

Jepp, underbar helg. Varit och seglat idag. Det var perfekt väder för segling och att två stycken av mina absolut käraste kom överens under en hel dag gör mig så lycklig. Solig
  • I Blackrose I
    Skarprättare skrev 2011-09-05 09:15:47 följande:
    Sluta vara svartsjuk på mig och Bakis lilla romans. Slutar du icke så gör jag dig ett par huvuden kortare din tvåhövdade best!
    Vilken omaka par ni skulle bli. Du och bakis.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...