Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

fisförnäm skrev 2011-08-28 12:40:46 följande:
    Säger du det? Det förvånar mig. Är du inte orolig för din egen del?
    Men seriöst... bak på en fitta?
    Jag trodde du ville va en kvinna därför frågade jag om du vill ha dildot bak eller fram men du vill alltså vara en stor hårig kvinnlig könsorgan i en eller två dagar. Åh, så höga ambitioner. Verkligen.
    fisförnäm skrev 2011-08-28 12:40:46 följande:
    Näärå... ska inte ens mannen vara hårig, menar du? 
    Nej.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-08-29 17:31:27 följande:
    En sak i taget, Rose.
    Men för att besvara frågan, om jag nu hade varit kvinna: Ja, varför inte? En i 1:an och 2:an samtidigt. Bäst att passa på under den korta tiden!
    Ja, dubbelmacka är ju ett måste.
    fisförnäm skrev 2011-08-29 17:31:27 följande:
    Äsch... Brukar inte iranier vara väldigt håriga? Det måste vaxas och/eller rakas ihärdigt misstänker jag...
    Nej, inte alla men jo, jag tror ju att majoriteten av svenska killar är kassa i sängen så alla har vi väl våra fördomar dessutom är jag inte 100% pers. Har fått min bleka färg och nästan hårfria kropp från pappas sida och är inte gift med en från ME så jag slipper hår när det kommer till sex tack och lov. Som sagt det är otrolig avtändande.
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-08-29 17:48:11 följande:
    Tack och lov så blir det ingen "riktig" dubbelmacka...
    Det hade annars gjort dig gott.
    fisförnäm skrev 2011-08-29 17:48:11 följande:
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 17:39:52 följande:
    Nej, inte alla men jo, jag tror ju att majoriteten av svenska killar är kassa i sängen så alla har vi väl våra fördomar dessutom är jag inte 100% pers. Har fått min bleka färg och nästan hårfria kropp från pappas sida och är inte gift med en från ME så jag slipper hår när det kommer till sex tack och lov. Som sagt det är otrolig avtändande.
    Såja, nu håller vi oss till hårväxten här.
    Nä, du är ju halvryss, eller hur var det?
    Kan du inte ens tolerera hår på bröstet?
    Ja.
    Det beror på om det är grova eller mjuka hårstrån. Om det är mjuka gör det mig inget men om det är grova så nej. Är nog det enda stället där jag kan tåla hår på en mans kropp förutom skallen.
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-08-29 18:02:49 följande:
    Över min döda kropp.
    Att hitta Nekrofiler kan ju inte vara så svårt med umgänget du har.
    fisförnäm skrev 2011-08-29 18:02:49 följande:
    Jaså? Hår på ben och armar är alltså även det förbjudet? Stackars man du har.
    Aldrig funderat på om du börjat svinga dig åt det lesbiska hållet?
    Som sagt är det mjuka hårstrån så gör det mig inget. Jo, maken har hår på bena och lite på armarna, bröstet har han minimalt just i mitten av någon konstig anledning som han brukar raka bort för det mesta men hår mellan bena finns inte en chans att jag tolererar.
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-08-29 18:34:39 följande:
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 18:23:54 följande:
    Som sagt är det mjuka hårstrån så gör det mig inget. Jo, maken har hår på bena och lite på armarna, bröstet har han minimalt just i mitten av någon konstig anledning som han brukar raka bort för det mesta men hår mellan bena finns inte en chans att jag tolererar.
    Äh, du är bara förvirrad. Det är manligt med hår, hårda som mjuka strån. 
    Enligt vem? Ja, jag vet att män generellt har mer hår på kroppen än kvinnor men nej, en man som inte har hår på kroppen eller har minimalt med hår kan vara lika manlig som en hårboll.
    Ingen kommer någonsin lyckas få ner mig med en hårig K*K. Kräks
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-08-29 20:30:10 följande:
    Hår Kräks
    Mmm
  • I Blackrose I
    FamiljenCooper skrev 2011-08-30 09:07:31 följande:
    men en kuk kan väl inte vara hårig .. eller det har jag aldrig sett iallafall . Nu är jag ingen kuk expert ... men en hårig kuk ? really?
    Äh, ni förstår. Har träffat på killar som har haft hår överallt mellan benen förutom själva kuken då. Att få in en hårig ollon i munnen får det att vända sig imagen. Kräks Och det spelar ingen roll att det är trimmad, helrakad ska det va.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 11:22:38 följande:
    www.aftonbladet.se/kultur/article13544581.ab

"Vem som helst kan gå in på Flashback forum och frossa i ocensurerade trådar om allt mellan drogodling och anarkokapitalism. Teater Galeasen ordnade i går kväll en offentlig läsning av en av alla dessa trådar.

Nitton manliga skådespelare, en maratonläsning som blottar ett jäsande, hatiskt mörker. Tråden handlade om vad man ska göra med svenska kvinnor som föredrar utländska män. Ska man nöja sig med att frysa ut dem, bör man bemöda sig att

omvända dem, eller ska de helt enkelt ha ett skott i nacken?

Kvinnohat och invandrarhat korsar varandra och stollerierna vräks ut i publiken. Kvinnor kallas genomgående för ”sliddjur”, de är rasförrädare som saknar moral och de bör i framtiden fråntas sin rösträtt. Vi i publiken lyssnar på dessa röster som om de vore djur i bur. Det är skrämmande, men också lite smutsigt och förbjudet lockande. Vi skrattar åt rösternas absurda världsbild. Ibland låter skratten igenkännande, som om vi redan har hört detta någonstans. På jobbet? På grillfesten? Trots allt. Som åhörare är det lätt att känna sig överlägsen dessa uppenbara stollar.

Då blir det mer intressant när ett antal motröster kommer in i läsningen. Enstaka personer som ger sig in i till synes hopplösa debatter med frustrerade och aggressiva antidemokrater.

Man måste beundra dessa människor, tänker jag. De ställer sig inte utanför och odlar sin egen självgodhet. De gör jobbet åt oss som är för fina för att hänga på Flashback."

Så hemsk. Vet inte vad jag ska säga. Hoppas man kommer på något att göra. Den sidan är bara för läskig.
  • I Blackrose I
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-08-30 09:35:07 följande:
    Hårigt ollon??? Det låter läskigt.
    Mmm, killen var svensk om det är till något betydelse. Kräks
  • I Blackrose I
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-08-30 11:33:07 följande:
    Men... men... hår på ollonet? Hur fan går det till?
    Fråga inte mig. Jag får fortfarande kräkkänsla när jag tänker på det.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...