Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

">

Städmusik.
    Jäjd skrev 2011-05-18 18:55:20 följande:
    Hade inte du gått ner 40 kg? Eller vem tänker jag på?
    Du tänker rätt.
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Mandi74
    Quintus Zebra skrev 2011-05-18 23:03:45 följande:
    I kväll var det roligt att diskutera.

Känns som att hjärnan har vaknat på rätt humör.

Och även om Neod i just den här tråden mest har ägnat sig åt att göra reklam för sina mycket märkliga matvanor Flört, så är det befriande med en invandringskritisk som faktiskt tar sig tid att svara på i alla fall nästan alla inlägg.

Det är alltid gott att få lite att bita i.

Det är ju inget skoj att lägga ned tid på ett seriöst inlägg och sedan enbart få ett "goddag yxskaft - svar" eller inget alls. 
    Måste fråga vad din förtjusning i att stapla upp inläggen i siffror kommer sig av?
  • Mandi74
    Quintus Zebra skrev 2011-05-18 23:38:21 följande:
    Egentligen handlar det nog om min stora debatthunger. Jag vill svara på ALLT i inläggen. Och det blir lätt rörigt om man bara svarar utan att tydligt visa vad man svarar på.

Det är något jag började med rätt nyligen egentligen. Om jag inte minns fel så snodde jag det av Neonguy? Eller så var det nån annan.

Förr i tiden brukade jag dela upp citaten i inlägget
    Mandi74 skrev 2011-05-18 23:31:20 följande:
    Måste fråga vad din förtjusning i att stapla upp inläggen i siffror kommer sig av?
    Så här alltså!Men FLs citatsfunktion var nära att till och med knäcka mitt debattsug, så jag blev lycklig när jag hittade ett mindre krångligt sätt.Flört
    Haha.. då är siffrorna att föredra.
  • Mandi74
    Quintus Zebra skrev 2011-05-18 23:52:48 följande:
    Skrattande

Härligt att höra.

Skall dock försöka vänja av mig lite med siffrorna.

Den sista tiden har det blivit lite väl många LÅNGA uppdelade inlägg från min sida.

Det skulle ju kunna vara jag som skrämmer bort alla från politik-sektionen Flört

Äsch, nu skryter jag igen. Börjar bli en dålig vana det också Skäms
    *s* tror inte det beror på dig.

Tror mer på det du skrev innan, folk är lite avslagna nu efter alla debatter pga valet förra året. Känner det själv, man orkar inte engaregera sig längre.
  • Mandi74
    Velour skrev 2011-05-19 11:53:05 följande:
    Du glömde ta med rasister Drömmer
    Trodde dom in i gruppen psykiskt sjuka?
  • Mandi74
    Velour skrev 2011-05-19 16:12:07 följande:
    Jo, det gör de ju egentligen, och tillsammans med andra radikala faktiskt, typ såna som spränger sig eller far med domedagsprofetior á la lördagsundergången och allt
    Haha.. måste ställa klockan på lördag, så jag är med när det händer. Är barnledig så risken finns att jag missar det annars.
  • Mandi74
    Velour skrev 2011-05-19 17:55:02 följande:
    Meh, borde du inte ha barnen hos dig åtminstone? Så ni kan "gå under" tillsammans?
    Ähh.. föredrar att gå under ensam.
  • Mandi74
    Velour skrev 2011-05-20 00:18:43 följande:
    Fast det är ju skönt på nåt sätt. Man vill ju inte SE när ens nära och kära går bort även om man själv håller på att dö samtidigt.
    Precis.. fast skulle den dagen komma, så skulle jag nog trots allt vilja ha mina barn hos mig. Men tror inte det är på lördag jag tror mer på vetenskap och fakta än en gubbe med en bibel.
  • Mandi74
    Velour skrev 2011-05-20 00:44:32 följande:
    Nu tänkte jag säga nåt här, men ångrade mig i sista sekund för jag kom på att jag nog inte vill trampa alltför mycket på folks tår...
    Mina tår behöver du inte vara rädd om..

Jag kanske gick för långt och sa något dumt jag oxå, slår mig själv på fingrarna i så fall.
  • Mandi74
    Velour skrev 2011-05-20 01:54:54 följande:Neeeej, det var inte dina tår jag riskerade att trampa på Utan jag kom att tänka på att det finns ju massa andra som läser här än bara vi som skriver. Så f**ck it liksom.

Och så får du lite smisk från mig så du skärper dig till nästa gång! 
    Lätt att glöma ibland, du är inte ensam.. sen är vi kanske lite vana vid att kunna skriva vad vi vill.

Lovar att aldrig göra om det igen!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...