Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Ásgrímur skrev 2011-06-13 21:12:00 följande:
    Nej, vanligt gräs är inte knark, men du syftar väl på hasch och marijuana, och det är definitivt knark. Sådant knark som folk blir korkade av att röka.
    Icke.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-13 21:08:35 följande:
    Tack!
    Så skönt när du ramlar in i tråden.
    Dig förstår man sig på!
    Puss
  • MrsAssault
    Anette91 skrev 2011-06-13 21:11:10 följande:
    Måste få gnälla av mig på skitungar ifrån bussen som bara frågar ut en o undrar en massa kommenterar varför man har en skitmobil varför jag har de o de o allt annat skit dessutom vet jag att personen som var mest på var min pojkväns syster, vi har inte direkt gått ut med att vi är tsm (han är mest i min lägenhet) men jag har ändå koll på vem hans familj är, hur fan ska man tackla de när jag har fått veta att jag ska fira jul med ungen dessutom, jävla småungar >,<
    Mår redan otroligt dåligt av olika orsaker gör de inte bättre när någon "okänd" trycker ner en ;o
    Man ska inte ta åt sig, i know men i en buss så kan man inte bara säg nåt tbx kändes inte bra att jag skulle gröa det iaf men jag satt bara tyst o då ifrågasatte dem de oxå daaaaaaamp >,<
    Hur fan tacklar man det när man vet att skitungen i fråga är killens syster &  man ska fira jul ihop o jag tänkte spara pengar så jag kunde köpt en sak till alla syskonen för att typ säga tack för julen typ men har ingen lust om hans syster ska sitta o trycka ner mig =/
    Slå in en bomb och ge.
  • MrsAssault
    Ásgrímur skrev 2011-06-13 21:29:43 följande:
    Jodå det är visst knark och därmed olagligt.
    Nej.
  • MrsAssault

Knark = Amfetamin, Heroin, Kokain o dyl.

Cannabis är inte ens i närheten av dessa och man blir mer korkad av sprit. Men sprit kanske är knark också?

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-06-13 21:38:58 följande:
    Ja det där är helt otroligt egentligen.
    Folk som super sig fulla kostar samhället enormt mycket mer.
    Våldtäkter, slagsmål, skadogörelse, misshandel, ALLT skit.
    Visa mig en hög snubbe som går ut och "gör stan osäker".
    Han sätter på lite skön musik och gör ett bootycall.
    Vi snackade om det förut typ hur det skulle vara om alla rökte på istället för att supa på krogen/klubbar, typ all skit, misshandel, våldtäkter och skadegörelse skulle minska radikalt. Men sen kom vi på att om alla rökte på istället för att supa så skulle ingen gå ut heller
  • MrsAssault
    Ásgrímur skrev 2011-06-13 21:39:36 följande:
    Jag har sett en hel del personer som definitivt har drabbats negativt av cannabis. Sedan är haschpsykoser inte så mysiga biverkningar.

Ha vilka åsikter du vill om alkohol, men det är irrelevant beträffande dagens illegala droger.
    Folk som får "haschpsykoser" har andra problem. Man får inte bara psykoser hur som helst om man är en frisk person.
  • MrsAssault
    Ásgrímur skrev 2011-06-13 21:50:05 följande:
    Typisk knarkursäkt och helt felaktig.

Du hade dessutom lika gärna kunnat säga samma sak om folk som begår våldsbrott när de är berusade.
    Ja absolut, men nu pratade vi ju inte om alkohol.
  • MrsAssault
    Ásgrímur skrev 2011-06-13 21:55:06 följande:
    Naw, men blev du lite sur nu?
    Nä, det var du som protesterade när jag drog in alkohol i diskussionen innan. Det är precis som du säger, vissa människor är psykiskt svaga och borde inte dricka alkohol och dessa är bra mycket fler än de som är för svaga för att bruka cannabis. Man får inte haschpsykos om man är frisk, man går inte ut och våldtar/spöar folk på fyllan om man är frisk heller. Men det är bra mkt lättare att få en "alkoholpsykos" än en "haschpsykos" eftersom ALLA blir helt bänga av alkohol, men det är bara en extrem minoritet som blir bänga av gräs.
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...