Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Okej inte för att nån HAR FRÅGAT MIG MEN ÄNDÅ!!!!!!!!!!!!

Min dröm-man har muskler, stora snygga händer och armar, är hårlös (på kroppen alltså ), lång, dominant, pervers, macho, sexist, intelligent och slampig

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 21:44:27 följande:
    Nja, macho, sexist och slampig kan jag leva utan...
    Jag vill att min man ska ha legat med fler än mig och för att lyckas med det måste man vara jävligt slampig

Och macho/sexist eftersom jag hatar alla jävla mysbrallor som ska dilla om jämlikhet och dela lika och skit. Låt mig vara hemmafru och stå vid spisen hela dagarna så får han jobba. Och han får gärna bära mina matkassar för att han tänker att jag är kvinna och svag
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-05 21:58:06 följande:
    Nej en girly man vill jag INTE ha, men inte en grottmänniska heller liksom.
    DET ÄR ANTINGEN ELLER SOM GÄLLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Okej jag måsdte sova dammit
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 14:58:30 följande:
    Och nu gjorde den kåtaste av all entré...
    Alltså sen jag blev på tjocken är jag nästan aldrig kåt längre. Går åt en jävla massa glidmedel
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-05-06 15:03:37 följande:
    Om ca 2 månader blir du kåt ska du se.
    Ja jag har hört det, vi får väl se. Det är egentligen ganska skönt att slippa halka runt på jobbet bara för att man råkat tänka på "fel" saker i en sekund haha
  • MrsAssault
    TheCoopers skrev 2011-05-06 15:06:49 följande:
    hhaha jaaa ! Ok Bakis bakdel och Jadeds läppar då kanske ( I know I like them ) hahhaha

Jag kan klura på vad jag ska donera .. alltså jag har fina bröst .. men de är inte i D kupa klassen direkt .
    Mina lökar är helt amazing nu, E-kupa som står rakt ut!
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...